Autorizovaný Apple servis

Nabízíme autorizovaný Apple servis zařízení iPhone, iPad, MacBook, Watch a příslušenství. Zákazníkům našeho Apple servisu
věnujeme maximální péči a opravy vybraných závad provádíme na místě. Všechna naše Apple servisní místa
jsou certifikována jako autorizovaný poskytovatel servisu - Apple Authorized Service Provider (AASP).

Která Apple zařízení opravujeme?

Provádíme opravy vybraných modelů iPhone, iPad, iPod, Mac i MacBook, Apple Watch, prémiových sluchátek
Beats a originálního Apple příslušenství. Zkontrolujte si, zda opravujeme i vaše zařízení.

Co udělat před návštěvou servisu?

  • Zálohujte si data ve vašem Apple zařízení.
  • Odhlaste své Apple ID.
  • Na svém iPhonu vypněte funkci Find My Phone, na MacBooku Find My Mac a Apple Watch odpárujte od telefonu.
  • Vyjměte SIM kartu ze zařízení.
  • Kromě zařízení k opravě si nachystejte kopii dokladu o koupi a případně příslušenství, pokud má souvislost se závadou.

Jak probíhá servis?

  • Jakmile dorazíte na prodejnu, certifikovaný technik s vámi nejprve provede konzultaci. V případě zaslání zařízení Zásilkovnou technik projde vámi vyplněný formulář o servisovaném zařízení.
  • Následně vaše Apple zařízení prohlédne a provede diagnostiku.
  • Sdělí vám pravděpodobnou závadu, odhadovanou dobu opravy a cenu. Doba opravy Apple zařízení se může lišit v závislosti na závažnosti závady.
  • V případě řešení servisu zařízení na prodejně, vám můžeme po dobu opravy zapůjčit náhradní Apple iPhone, iPad i MacBook.
  • O Vyřízení opravy vás budeme informovat prostřednictvím SMS a e-mailu.
  • Pokud jste zařízení zasílali Zásilkovnou, zašleme vám jej kurýrem na vaši adresu nebo na vámi vybranou prodejnu.

Jak vyřeším servis?

Osobně
na prodejně
Preferujete osobní kontakt a máte náš servis v blízkosti? Přineste svůj Apple iPhone, iPad, MacBook, Watch nebo příslušenství k opravě osobně přímo do našeho Apple servisu. Náš technik jej od vás převezme a upřesní vám veškeré informace o provedení opravy. Pokud na prodejně nechcete čekat, rezervujte si čas technika předem.
Vybrat servis ›
Rezervovat technika ›
Online přes
Zásilkovnu
Chcete servis vyřešit rychle a bezkontaktně? Své Apple zařízení můžete zaslat k nám na servis prostřednictvím Zásilkovny zdarma. Stačí vyplnit online servisní formulář a zařízení zaslat podle pokynů níže.

Jak postupovat?

Zjistit více 
  • Vyplňte informace o závadě a své kontaktní údaje do našeho formuláře a vyberte podací místo Zásilkovny.
  • Po odeslání formuláře obdržíte e-mailem shrnutí vaší objednávky a ID číslo pro vaši zásilku, které si uschovejte.
  • Zabalte své Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí, a na balík napište “SERVIS” pro naši lepší orientaci. Adresu na balíček psát nemusíte, štítek připraví v Zásilkovně.
  • Doneste balíček na vámi zvolené podací místo Zásilkovny a nahlaste zde ID číslo vaší zásilky.
  • Po přijetí zásilky bude zařízení prohlédnuto technikem, který vás bude o dalším postupu kontaktovat.
Zjistit méně 
Zaslání
poštou
Preferujete-li servis na dálku, pošlete své Apple zařízení na náš autorizovaný Apple servis poštou. Jakmile jej obdržíme, náš certifikovaný technik jej prohlédne a ozve se vám s informacemi o závadě a dalším postupu opravy.

Jak odeslat zařízení?

Zjistit více 
  • Vyplňte informace o závadě a své kontaktní údaje do tohoto formuláře.
  • Zabalte své Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí.
  • K zásilce přiložte vyplněný formulář a kopii dokladu o koupi.
  • Balíček odešlete na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum - Servis, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21.
  • Své zařízení k nám můžete zaslat také kurýrem. Služba je zpoplatněna. Vyzvednutí vašeho zařízení objednejte telefonicky na čísle +420 226 201 669 nebo e-mailem na servis@iwant.cz.
Zjistit méně 

Naše servisy

Vyberte si z našich servisních míst, které jsou součástí každé naší prodejny. Opravíme iPhone, MacBook, iPad i Watch a to vždy s originálními náhradními díly. Naši technici jsou proškolení přímo společností Apple a odborně opraví jakékoliv Apple zařízení.

Vaše nejčastější dotazy

Kolik času zabere servis na místě?

Některé servisní úkony provádíme přímo na místě. Výměna baterie vašeho iPhonu či oprava displeje některého Apple zařízení zabere zpravidla do 1 hodiny od započetí opravy.

Proč si vybrat autorizovaný servis?

Opravy Apple produktů mimo autorizované servisy mívají zpravidla za následek předčasné ukončení zákonné záruky z důvodu neautorizovaného zásahu a závažného poškození zařízení. Neriskujte ztrátu záruky u vašeho iPhonu nebo MacBooku a nechte své zařízení opravit v autorizovaném servisu Apple.

Jaký je rozdíl mezi záruční a nezáruční opravou?

Záruční oprava je oprava závady, kterou výrobce uznává v záručních podmínkách. Naproti tomu nezáruční oprava je jakákoli jiná oprava, kterou výrobce v záručních podmínkách neuznává, a je tak zpoplatněna dle platného ceníku.

Co je program výměny Apple zařízení - Apple Exchange program?

Apple Exchange program je systém výměny vadného zařízení iPhone, Watch, iPad výrobcem za zcela nové, výhradně vždy za kus stejného modelu, barvy a kapacity. Vyměněný kus odpovídá kvalitou i vlastnostmi novému zařízení. Výměnu za jiný typ výrobce neumožňuje. Zákonem stanovená záruka se výměnou zboží neprodlužuje ani neobnovuje. V případě výměny za novou jednotku u pozáruční opravy je záruka na nový model výrobcem stanovena na 3 měsíce. Tento Exchange program se nevyřizuje na počkání, jelikož náš servis musí vadný díl odeslat zpět výrobci, a to při jakékoliv opravě dílu nebo celé jednotky. V případě, že si vadné zařízení budete chtít ponechat, cena za Exchange program může být vyšší.

Veškeré servisní podmínky naleznete ZDE.
General Repair Terms and Conditions in English HERE.

Opravujeme tyto modely:

iPad od 4. generace a novější

iPad mini

iPad mini 2

iPad mini 3

iPad mini 4

iPad mini 2019

iPad Air

iPad Pro

iPad 10,2"

Opravujeme následující zařízení MacBook od roku výroby 2013 a novější:

MacBook

MacBook Air 11"

MacBook Air 13"

MacBook Pro 13"

MacBook Pro 15"

MacBook Pro 17"

MacBook Pro Retina 13" / 15"

MacBook Pro 16"

Opravujeme tyto modely:

Apple Watch

Apple Watch Series 1

Apple Watch Series 2

Apple Watch Series 3

Apple Watch Series 4

Apple Watch Series 5

Opravujeme tyto modely:

iPod Nano od 7. generace a novější

iPod Shuffle 5. generace

Opravujeme sluchátka Beats. Více se dozvíte na naší prodejně.

Opravujeme veškeré originální příslušenství.