iWant záruky

Záruka výměny zboží

Vážení zákazníci,

kupujete zařízení pro sebe nebo své blízké? Nevíte si rady s produktem, značkou, modelem nebo barvou? S naší Zárukou výměny zboží Vás to již trápit nemusí, a to ani když se rozhodnete zboží vyměnit po zákonné lhůtě na vrácení.

Níže vám přinášíme odpovědi na nejčastější otázky. V případě, že nenajdete přesně to, co jste hledali, neváhejte nás kontaktovat na prodejně, emailu nebo telefonních číslech uvedených zde.

Specifikaci služby Záruka výměny zboží, kterou poskytuje Smarty CZ a.s., se sídlem Olivova 4/2096, 110 00 Praha 1, IČ: 26253577 naleznete zde.

K čemu Záruka slouží?

Záruka Vám umožní vyměnit zařízení, které jste zakoupili, a které nesplňuje očekávání Vaše nebo Vašich blízkých. Není podstatné, co se Vám na zařízení nelíbí nebo za co ho nakonec vyměníte.

Jaké jsou typy Záruk?

K vybranému zboží Vám nabízíme Záruku výměny nerozbaleného zboží do 30 dnů nebo Záruku výměny rozbaleného zboží do 60 dnů.

Jak dlouho Záruka trvá?

Konkrétní délka Záruky výměny nerozbaleného zboží je 30 kalendářních dnů a konkrétní délka Záruky výměny rozbaleného zboží je 60 kalendářních dnů. Kalendářní dny, na které je Záruka platná, se počítají od dne vystavení faktury. Za den uplatnění Záruky je považován den odeslání, resp. potvrzené datum převzetí dopravcem od kupujícího nebo den uvedený na protokolu o převzetí na iWant prodejnách.

Kolik Záruka stojí?

Konkrétní cena Záruky je vždy uvedena zvlášť u každého výrobku, ke kterému je nabízena. Ceny dodatečného zakoupení záruky jsou uvedeny ZDE.

Co když odstoupím v zákonné lhůtě na vrácení?

V tom případě je Vám vrácena zpět celá zaplacená částka za Záruku.

Jsou výrobky, ke kterým Záruku nelze zakoupit?

Ano, některé záruky nelze ke konkrétním výrobkům nebo kategoriím zakoupit. Zpravidla se jedná o výrobky, které jsou konfigurovány nebo upravovány dle konkrétního požadavku zákazníka. Dále nemusí být konkrétní typ nabízen ke zboží z kategorií Software a služby, či k výrobkům určeným k péči o tělo nebo výrobkům, které se ze své podstaty na těle nosí.

V jakém stavu je nutné výrobek vrátit?

Záleží, který typ záruky jste si ke zboží zakoupili.

V případě Záruky výměny Nerozbaleného zboží je nutné zboží vrátit kompletní, v bezvadném stavu. Nesmí jevit známky rozbalení z originálních vnitřních obalů výrobce, jedná se především o ochranné folie na zařízení a příslušenství. Zařízení také nesmí být aktivované. Vnější obaly nesmí být poškozené, znečištěné či jinak znehodnocené. Zboží určené k péči o tělo nebo zboží, které se ze své podstaty na těle nosí (např. fitness, sluchátka) a dále zboží, které splňuje parametry digitálního obsahu, musí být vždy nepoužité s neporušeným obalem.

V případě Záruky výměny Rozbaleného zboží je možnost vrácení dvojí. Pokud má Záruka krýt 100 % hodnoty výrobku, je možné vrátit rozbalené a vyzkoušené zboží pouze v případě, nejeví-li toto zboží známky používání a je-li tedy v bezvadném stavu. Jeví-li zboží známky těchto opotřebení, je po dohodě s Vámi hodnota výrobku ponížena o náklady na uvedení do bezvadného stavu nebo nezbytné náklady pro další prodej či ekologickou likvidaci. Zboží určené k péči o tělo nebo zboží, které se ze své podstaty na těle nosí (např. fitness, sluchátka) a dále zboží, které splňuje parametry digitálního obsahu, musí být vždy nepoužité s neporušeným obalem.

Pokud s daným ponížením ceny nesouhlasíte, vždy máte právo výrobek si ponechat nebo si jej nechat zaslat zpět.

Jak mohu Záruku uplatnit?

Záruku výměny zboží je možné uplatnit odesláním zboží na naše oddělení Záruk, v takovém případě prosím kontaktujte naše oddělení Záruk na e-mailu zaruky@iwant.cz, kde Vám sdělí postup pro odeslání zboží a přidělí kód, abyste mohli zboží zaslat zdarma přes Zásilkovnu, nebo je možné Záruku uplatnit výměnou zboží na některé z našich iWant prodejen.

V případě výměny zboží zasláním na naše reklamační oddělení obdržíte místo vráceného zboží hodnotový kupón, který můžete uplatnit v následujících 30 dnech na jakékoliv zboží nebo služby z naší aktuální nabídky.

V případě, že se rozhodnete provést výměnu na některé z našich iWant prodejen, výměnu zboží s Vámi provedeme přímo na místě.

Hodnotu zboží je vždy nutné vyčerpat celou. V případě, že si vyberete zboží dražší, rozdíl uhradíte jednou z námi nabízených platebních metod. Na vybrané zboží a služby se vtahují stejné podmínky, jako při standardní objednávce.

Mohu záruku dokoupit dodatečně?

Záruku výměny rozbaleného i nerozbaleného zboží lze dokoupit i dodatečně po nákupu zboží. Záruku výměny nerozbaleného zboží je nutné dokoupit ve lhůtě jejího trvání, tedy maximálně do 30ti dnů od koupě zboží na něž chcete tuto záruku uplatnit. Záruku výměny rozbaleného zboží je nutné dokoupit maximálně do 60ti dnů od koupě zboží na něž chcete tuto záruku uplatnit. Záruky výměny lze dokoupit jak na prodejně, tak prostřednictvím reklamačního oddělení po odeslání předmětného zboží.

iPhone Mac Nový iPad Nový Watch Nový Audio - Video Příslušenství Smart Selection+ Oblíbené Porovnávač
Servis Výkupyi online Záruky Splátkový prodej Semináře Prodejny Studenti Podnikatelé Kontakt Výdejní místa Doprava a expedice Možnosti platby Slovník

Kliknutím na tlačítko odebírat
souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Zeptejte
se nás

Mám dotaz