Nejlevnější upgrade.
Na to nejlepší zařízení.
Cesta k vysněnému zařízení nikdy nebyla jednodušší.
Pronajmi si iPhone, Mac, iPad nebo Apple Watch až na 3 roky a ušetři.
Bez kompromisů.

Cesta k vysněnému zařízení nikdy nebyla jednodušší.
Pronajmi si iPhone, Mac, iPad nebo Apple Watch až na 3 roky a ušetři.
Bez kompromisů.
Měsíční nájemné je pro tvou peněženku šetrnější než platba celé pořizovací ceny.
Po celou dobu pronájmu máš záruku na výrobní vady hlavního zařízení.
Zařízení si můžeš pronajmout na 12, 24 nebo 36 měsíců. Po uplynutí lhůty si můžeš bezstarostně sjednat nový pronájem.
Pronájmem snižuješ množství elektroodpadu a prodlužuješ i životnost jednotlivých zařízení.
Po uplynutí lhůty pronájmu můžeš bezstarostně upgradovat na nový model.
Zajdi na jednu z našich iWant prodejen a my se o vše postaráme.
Jak si mohu pronajmout nové zařízení?
Kdo si může službu FlexRent sjednat?
Každý, kdo dosáhl věku 18 let, je fyzickou osobou s českou daňovou
rezidencí a má české občanství nebo trvalý pobyt v České republice,
který bude platný po celou dobu nájmu.
Jaká zařízení si mohu pronajmout?
Půjčit si můžeš různá zařízení, například telefony, tablety,
počítače a další moderní techniku.
Na jak dlouho si mohu sjednat pronájem?
V závislosti na pronajatém zařízení si můžeš zvolit dobu
pronájmu na 12, 18, 24 nebo 36 měsíců. Měsíční nájemné
a dobu pronájmu si tak můžeš sladit se svými potřebami.
Jedná se o úvěr?
Ne, nejedná se o úvěrový produkt, ale o službu pronájmu,
která ti za měsíční nájemné umožní používat pronajaté
zařízení po dohodnutou dobu.
Jaké jsou náklady na pronájem?
Vhodnou výši měsíčního nájemného si můžeš zvolit tak, že si vybereš
zařízení k pronájmu a dobu pronájmu, která vyhovuje tvým potřebám.
Jak budu platit a kdy mi bude nájemné účtováno?
První nájemné uhradíš při sjednání služby FlexRent.
Poté ti každý měsíc 5 dnů před datem platby zašleme e-mail
s odkazem k úhradě. Den platby nelze měnit.
Je pojištění vždy zahrnuto v nájemném?
Můžeš si vybrat kompletní balíček FlexRent, který zahrnuje také
pojištění. V takovém případě se pojištění vztahuje na krádež a všechna
poškození, která způsobí nepoužitelnost zařízení. Na kosmetické
poškození se však pojištění nevztahuje. Nemusíš uzavírat samostatnou
pojistnou smlouvu. Více v dokumentu Informační leták pojištění zařízení Inbank Rent s.r.o. Upozorňujeme však, že i v případě uplatnění pojištění
budeš muset uhradit spoluúčast.
Co mám dělat, když se s pronajatým zařízením
něco stane?
Starej se o pronajaté zařízení jako o svoje vlastní. V případě většího
poškození nebo problémů s pronajatým zařízením se můžeš obrátit na
náš Autorizovaný Apple Servis. Postupuj podle Pokynů k opravě pronajatého zařízení.
Co mám dělat, když je mi pronajaté zařízení
odcizeno?
Pokud dojde k odcizení pronajatého zařízení, měl bys to co nejdříve
oznámit policii a zaslat policejní protokol společnosti Inbank Rent s.r.o.
Do policejního protokolu musíš uvést, že Inbank Rent s.r.o. je vlastníkem
zařízení a ty jsi oprávněný uživatel tohoto zařízení. Pokud máš kompletní
balíček nájmu i s pojištěním, Inbank Rent s.r.o. podá pojišťovně oznámení
o odcizení zařízení. Jakmile pojišťovna potvrdí, že odcizené zařízení
nahradí, budeš muset zaplatit spoluúčast. Pokud jsi nezvolil balíček
pronájmu s pojištěním, budeš povinen/a nahradit vzniklou škodu
společnosti Inbank Rent s.r.o. podle smluvních podmínek.
Co mám dělat, když jsem ztratil
pronajaté zařízení?
Pokud dojde ke ztrátě pronajatého zařízení, měl bys to co nejdříve
oznámit společnosti Inbank Rent s.r.o. Za ztrátu zařízení budeš muset
společnosti Inbank Rent s.r.o. zaplatit náhradu v souladu s Podmínkami používání.
Co se stane, když nájem skončí?
Na konci doby nájmu jsi povinen pronajaté zařízení vrátit. Můžeš jej zaslat
nebo jej odnést zpět na prodejnu, kde sis jej vybral a pronajal. Doufáme,
že sis pronájem užil a zároveň, že ho vrátíš ve stavu, aby mohlo udělat
radost někomu dalšímu. Očekáváme, že kromě běžného opotřebení
zařízení vrátíš ve stejném stavu, v jakém jsi jej obdržel. Vrať kompletní
zařízení včetně příslušenství a dalších doplňků, které byly dodány nebo
nainstalovány (například nabíječky, kabely, adaptéry).
Při vracení pronajatého zařízení se ujisti, že jsi se odhlásil ze všech
propojených účtů, odstranil případnou ochranu heslem, obnovil původní
tovární nastavení a vymazal všechna data. Chceš-li se dozvědět více,
podívej se na Podmínky pro vrácení Předmětu nájmu
Můžu si pronajaté zařízení odkoupit?
Ano, kdykoliv po dobu trvání pronájmu je možné nájemné předčasně
ukončit a následně pronajaté zařízení odkoupit. Pro detaily nás kontaktuj
na [email protected].
Mohu v průběhu nájmu změnit dobu nájmu?
Přijetím Podmínek používání souhlasíš s dohodnutou dobou nájmu,
kterou nelze změnit. Dobu pronájmu umožňujeme klientům o jeden
měsíc prodloužit, například při čekání na nový model zařízení.
Mohu nájem ukončit před uplynutím zvolené
doby nájmu?
Ano, smlouvu o nájmu máš právo kdykoliv vypovědět. Výpovědní doba je
30 kalendářních dnů, přičemž musíš uhradit Poplatek za ukončení
smlouvy a případnou kompenzaci za snížení hodnoty vráceného zařízení
v případě, že přesahuje rámec běžného opotřebení.
Jak mi pronajaté zařízení doručíte?
Pronajaté zařízení si můžeš vyzvednout na kterékoli iWant prodejně.
Zde také sjednáš nájem zařízení.
Kde najdu informace o platbách
měsíčního nájemného?
Připomínku o nadcházející platbě nájemného obdržíš e-mailem 5 dnů
před datem splatnosti spolu s odkazem na platbu. Při registraci do služby
FlexRent se ujisti, že jsi uvedl správnou e-mailovou adresu.