Košík

Nejlevnější upgrade.
Na to nejlepší zařízení.

Cesta k vysněnému zařízení nikdy nebyla jednodušší.
Pronajmi si iPhone, Mac, iPad nebo Apple Watch až na 3 roky a ušetři.
Bez kompromisů.

Apple zařízení

Proč si nové zařízení raději pronajmout?

  • Levnější cesta k novému zařízení.

    Měsíční nájemné je pro tvou peněženku šetrnější než platba celé pořizovací ceny.

  • Můžeš zachovat klidnou hlavu.

    Po celou dobu pronájmu máš záruku na výrobní vady hlavního zařízení.

  • Nastav si to podle sebe.

    Zařízení si můžeš pronajmout na 12, 24 nebo 36 měsíců. Po uplynutí lhůty si můžeš bezstarostně sjednat nový pronájem.

  • S láskou k životnímu prostředí.

    Pronájmem snižuješ množství elektroodpadu a prodlužuješ i životnost jednotlivých zařízení.

  • Jednoduchý upgrade.

    Po uplynutí lhůty pronájmu můžeš bezstarostně upgradovat na nový model.

Jak na to?

  1. Mrkni se, co nového máme na e-shopu, nebo si nech poradit od profesionálů na iWant prodejně.
  2. Po zaplacení prvního nájemného budeš mít nové zařízení u sebe.
  3. Teď už si jen užívej bezstarostného pronájmu. Na konci se rozhodneš sám, jestli upgraduješ na nové nebo jej vrátíš.

Tak co si vybereš?

nakupující zákazník

Máš zájem o pronájem zařízení?

Zajdi na jednu z našich iWant prodejen a my se o vše postaráme.

Najít nejbližší prodejnu

Nejčastější dotazy šipka

  • Jak si mohu pronajmout nové zařízení?

    1. Vyber si zařízení, k němu vhodné příslušenství a rozhodni se,
      na jak dlouho si je chceš pronajmout.
    2. Doba nájmu závisí na druhu zařízení. Pro elektroniku se můžeš
      rozhodnout mezi 12, 24 nebo 36 měsíci.
    3. Nájem si můžeš sjednat přímo u iWant.
      Před sjednáním si pozorně pročti obchodní podmínky služby FlexRent,
      a pro spuštění nájmu uhraď první nájemné ze svého účtu.
    4. Zařízení si vyzvedneš přímo na prodejně iWant.
    5. Na konci nájmu se rozhodneš, jestli si zařízení vyměníš na nové
      s novým nájmem nebo ho vrátíš.
  • Kdo si může službu FlexRent sjednat?

    Každý, kdo dosáhl věku 18 let, je fyzickou osobou s českou daňovou
    rezidencí a má české občanství nebo trvalý pobyt v České republice,
    který bude platný po celou dobu nájmu.

  • Jaká zařízení si mohu pronajmout?

    Půjčit si můžeš různá zařízení, například telefony, tablety,
    počítače a další moderní techniku.

  • Na jak dlouho si mohu sjednat pronájem?

    V závislosti na pronajatém zařízení si můžeš zvolit dobu
    pronájmu na 12, 18, 24 nebo 36 měsíců. Měsíční nájemné
    a dobu pronájmu si tak můžeš sladit se svými potřebami.

  • Jedná se o úvěr?

    Ne, nejedná se o úvěrový produkt, ale o službu pronájmu,
    která ti za měsíční nájemné umožní používat pronajaté
    zařízení po dohodnutou dobu.

  • Jaké jsou náklady na pronájem?

    Vhodnou výši měsíčního nájemného si můžeš zvolit tak, že si vybereš
    zařízení k pronájmu a dobu pronájmu, která vyhovuje tvým potřebám.

  • Jak budu platit a kdy mi bude nájemné účtováno?

    První nájemné uhradíš při sjednání služby FlexRent.
    Poté ti každý měsíc 5 dnů před datem platby zašleme e-mail
    s odkazem k úhradě. Den platby nelze měnit.

  • Je pojištění vždy zahrnuto v nájemném?

    Můžeš si vybrat kompletní balíček FlexRent, který zahrnuje také
    pojištění. V takovém případě se pojištění vztahuje na krádež a všechna
    poškození, která způsobí nepoužitelnost zařízení. Na kosmetické
    poškození se však pojištění nevztahuje. Nemusíš uzavírat samostatnou
    pojistnou smlouvu. Více v dokumentu Informační leták pojištění zařízení Inbank Rent s.r.o. Upozorňujeme však, že i v případě uplatnění pojištění
    budeš muset uhradit spoluúčast.

  • Co mám dělat, když se s pronajatým zařízením
    něco stane?

    Starej se o pronajaté zařízení jako o svoje vlastní. V případě většího
    poškození nebo problémů s pronajatým zařízením se můžeš obrátit na
    náš Autorizovaný Apple Servis. Postupuj podle Pokynů k opravě pronajatého zařízení.

  • Co mám dělat, když je mi pronajaté zařízení
    odcizeno?

    Pokud dojde k odcizení pronajatého zařízení, měl bys to co nejdříve
    oznámit policii a zaslat policejní protokol společnosti Inbank Rent s.r.o.
    Do policejního protokolu musíš uvést, že Inbank Rent s.r.o. je vlastníkem
    zařízení a ty jsi oprávněný uživatel tohoto zařízení. Pokud máš kompletní
    balíček nájmu i s pojištěním, Inbank Rent s.r.o. podá pojišťovně oznámení
    o odcizení zařízení. Jakmile pojišťovna potvrdí, že odcizené zařízení
    nahradí, budeš muset zaplatit spoluúčast. Pokud jsi nezvolil balíček
    pronájmu s pojištěním, budeš povinen/a nahradit vzniklou škodu
    společnosti Inbank Rent s.r.o. podle smluvních podmínek.

  • Co mám dělat, když jsem ztratil
    pronajaté zařízení?

    Pokud dojde ke ztrátě pronajatého zařízení, měl bys to co nejdříve
    oznámit společnosti Inbank Rent s.r.o. Za ztrátu zařízení budeš muset
    společnosti Inbank Rent s.r.o. zaplatit náhradu v souladu s Podmínkami používání.

  • Co se stane, když nájem skončí?

    Na konci doby nájmu jsi povinen pronajaté zařízení vrátit. Můžeš jej zaslat
    nebo jej odnést zpět na prodejnu, kde sis jej vybral a pronajal. Doufáme,
    že sis pronájem užil a zároveň, že ho vrátíš ve stavu, aby mohlo udělat
    radost někomu dalšímu. Očekáváme, že kromě běžného opotřebení
    zařízení vrátíš ve stejném stavu, v jakém jsi jej obdržel. Vrať kompletní
    zařízení včetně příslušenství a dalších doplňků, které byly dodány nebo
    nainstalovány (například nabíječky, kabely, adaptéry).

    Při vracení pronajatého zařízení se ujisti, že jsi se odhlásil ze všech
    propojených účtů, odstranil případnou ochranu heslem, obnovil původní
    tovární nastavení a vymazal všechna data. Chceš-li se dozvědět více,
    podívej se na Podmínky pro vrácení Předmětu nájmu

  • Můžu si pronajaté zařízení odkoupit?

    Ano, kdykoliv po dobu trvání pronájmu je možné nájemné předčasně
    ukončit a následně pronajaté zařízení odkoupit. Pro detaily nás kontaktuj
    na [email protected].

  • Mohu v průběhu nájmu změnit dobu nájmu?

    Přijetím Podmínek používání souhlasíš s dohodnutou dobou nájmu,
    kterou nelze změnit. Dobu pronájmu umožňujeme klientům o jeden
    měsíc prodloužit, například při čekání na nový model zařízení.

  • Mohu nájem ukončit před uplynutím zvolené
    doby nájmu?

    Ano, smlouvu o nájmu máš právo kdykoliv vypovědět. Výpovědní doba je
    30 kalendářních dnů, přičemž musíš uhradit Poplatek za ukončení
    smlouvy a případnou kompenzaci za snížení hodnoty vráceného zařízení
    v případě, že přesahuje rámec běžného opotřebení.

  • Jak mi pronajaté zařízení doručíte?

    Pronajaté zařízení si můžeš vyzvednout na kterékoli iWant prodejně.
    Zde také sjednáš nájem zařízení.

  • Kde najdu informace o platbách
    měsíčního nájemného?

    Připomínku o nadcházející platbě nájemného obdržíš e-mailem 5 dnů
    před datem splatnosti spolu s odkazem na platbu. Při registraci do služby
    FlexRent se ujisti, že jsi uvedl správnou e-mailovou adresu.