Autorizovaný Apple servis
Nabízíme autorizovaný Apple servis zařízení iPhone, iPad, MacBook, Watch a příslušenství. Zákazníkům našeho Apple servisu věnujeme maximální péči a opravy vybraných závad provádíme na místě. Všechna naše Apple servisní místa jsou certifikována jako autorizovaný poskytovatel servisu - Apple Authorized Service Provider (AASP).
Nejčastější opravy

Opravy iPhone

Opravy Mac

macOS a služby
Výhody Autorizovaného Apple Servisu
Originální
díly Apple
Servis na splátky
vyřízené do 20 minut
Opravy
na počkání
Možnost zakoupení
rozšířené záruky
u Exchange programu
Která Apple zařízení opravujeme?
Provádíme opravy vybraných modelů iPhone, iPad, iPod, Mac i MacBook, Apple Watch, prémiových sluchátek Beats a originálního Apple příslušenství. Zkontrolujte si, zda opravujeme i vaše zařízení.
Na zařízení iPhone starší 30 měsíců od data první aktivace nabízíme individuální zvýhodněné nacenění
konkrétní opravy naším technikem při osobní konzultaci na jedné z našich prodejen.
Co udělat před návštěvou servisu?
Zálohuj si data ve
svém Apple zařízení.
Odhlas
své Apple ID.
Na svém zařízení
vypni funkci Find My.
Vyjmi SIM kartu
ze svého zařízení.
Kromě zařízení k opravě si nachystej kopii dokladu o koupi a případně příslušenství, pokud má souvislost se závadou.
Jak probíhá servis?
Jakmile dorazíš na prodejnu, certifikovaný technik s tebou nejprve provede konzultaci. V případě zaslání Zásilkovnou, projde technik tebou vyplněný formulář o servisovaném zařízení.
Následně tvoje Apple zařízení prohlédne a provede diagnostiku.
Sdělíme ti pravděpodobnou závadu, odhadovanou dobu opravy a cenu. Doba opravy Apple zařízení se může lišit v závislosti na závažnosti závady.
V případě řešení servisu zařízení na prodejně, ti můžeme po dobu opravy zapůjčit náhradní iPhone, iPad, i Macbook.
O vyřízení opravy tě budeme informovat prostřednictvím SMS a e-mailu.
Pokud jsi zaslal zařízení Zásilkovnou, zašleme ti ho opravené kurýrem na tvou adresu nebo na vybranou prodejnu.
Jak vyřeším servis?

Osobně
na prodejně
Preferuješ osobní kontakt a máš náš servis v blízkosti? Přines osobně svůj Apple iPhone, iPad, MacBook, Watch nebo příslušenství k opravě přímo do našeho autorizovaného Apple servisu. Náš certifikovaný technik ho od tebe převezme a upřesní ti veškeré informace o provedení opravy. Pokud na prodejně nechceš čekat, rezervuj si čas u technika předem.

Online přes
Zásilkovnu
Chceš vyřešit servis rychle a bezkontaktně? Zašli své Apple zařízení k nám do autorizovaného Apple servisu prostřednictvím Zásilkovny zdarma. Stačí vyplnit online servisní formulář a zařízení zaslat dle pokynů níže.
Jak postupovat?
Vyplň informace o závadě včetně kontaktních údajů do našeho formuláře a vyber podací místo Zásilkovny.
Po odeslání formuláře obdržíš e-mail o shrnutí objednávky a ID číslo pro tvou zásilku, které si uschovej.
Zabal Apple zařízení i s příslušenstvím, které se závadou přímo souvisí a na balík napiš “SERVIS” pro naši lepší orientaci. Adresu na balíček psát nemusíš, štítek připraví v Zásilkovně.
Dones balíček na zvolené podací místo Zásilkovny a nahlas zde ID číslo zásilky.
Po přijetí zásilky bude zařízení prohlédnuto certifikovaným technikem, který tě bude o dalším postupu kontaktovat.
Vyplnit formulář ›
Zaslání
poštou
Preferuješ-li servis na dálku, pošli své Apple zařízení na náš autorizovaný Apple servis poštou. Jakmile jej obdržíme, náš certifikovaný technik jej prohlédne a ozve se ti s informacemi o závadě a dalším postupu opravy.
Jak odeslat zařízení?
Vyplň informace o závadě včetně kontaktních údajů do tohoto formuláře.
Zabal Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí.
K zásilce přilož vyplněný formulář a kopii dokladu o koupi.
Balíček odešli na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum - Servis, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21.
Své zařízení k nám můžeš zaslat také kurýrem. Služba je zpoplatněna. Vyzvednutí zařízení k opravě objednáš telefonicky na čísle +420 226 201 669 nebo e-mailem na [email protected]
Vyplnit formulář ›Servisní místa
Vyber si z našich servisních míst, které jsou součástí každé naší prodejny. Opravíme iPhone, MacBook, iPad i Watch a to vždy s originálními náhradními díly. Naši technici jsou proškolení přímo společností Apple a odborně opraví jakékoliv Apple zařízení.
Vaše nejčastější dotazy
Kolik času zabere servis na místě?
Proč si vybrat autorizovaný servis?
Jaký je rozdíl mezi záruční a nezáruční opravou?
Co je program výměny Apple zařízení - Apple Exchange program?
Mohu koupit rozšířenou záruku po výměně celého telefonu?
Veškeré servisní podmínky naleznete ZDE.
General Repair Terms and Conditions in English HERE.
Opravujeme tyto modely:
iPad mini (1,2) iPad mini (3,4,5) iPad mini 6
iPad 2
iPad Air
iPad Air 2
iPad Air 3/4
iPad 4
iPad 5./6. gen
iPad 7./8. gen
iPad Pro 9,7
iPad Pro 10,5
iPad Pro 11
iPad 11 2gen
iPad Pro 12,9 (1/2gen) iPad pro 12,9 3gen iPad pro 12,9 4gen
Opravujeme tyto modely:
Apple Watch Series 1
Apple Watch Series 2
Apple Watch Series 3
Apple Watch Series 4
Apple Watch Series 5
Apple Watch Series 6
Apple Watch SE / ocelové
Apple Watch 7
Opravujeme tyto modely:
iPod touch 6./7. gen
iPod nano 7. gen (Mid 2015)
iPod shuffle 4. gen (Mid 2015)
Opravujeme sluchátka Beats. Více se dozvíte na naší prodejně.
Opravujeme veškeré originální příslušenství.