Autorizovaný Apple servis
Jako Apple Servis Provider (ASP) nabízíme autorizovaný servis zařízení iPhone, iPad, MacBook, Apple Watch a příslušenství. Našim zákazníkům věnujeme maximální péči a opravy vybraných závad provádíme na místě. Všechna naše servisní místa jsou certifikována jako autorizovaný poskytovatel servisu schválený společností Apple.
Nejčastější opravy
Opravy iPhone
Opravy Mac
macOS a služby
Výhody Autorizovaného Apple Servisu
Práce s originálními díly Apple
Opravy na počkání do 60 minut
Odborné poradenství
Nabídka zápůjčního zařízení
Servis na splátky s bleskovým vyřízením
Plná záruka a garance kvality
Možnost zakoupení rozšířené záruky u Exchange programu
Která Apple zařízení opravujeme?
Provádíme opravy vybraných modelů iPhone, iPad, iPod, Mac i MacBook, Apple Watch, prémiových sluchátek Beats a originálního Apple příslušenství. Zkontrolujte si, zda opravujeme i vaše zařízení.
Na zařízení iPhone starší 30 měsíců od data první aktivace nabízíme individuální zvýhodněné nacenění
konkrétní opravy naším technikem při osobní konzultaci na jedné z našich prodejen.
Co udělat před návštěvou servisu?
Zálohuj si data ve
svém Apple zařízení.
Odhlas
své Apple ID.
Na svém zařízení
vypni funkci Find My.
Vyjmi SIM kartu
ze svého zařízení.
Kromě zařízení k opravě si nachystej kopii dokladu o koupi a případně příslušenství, pokud má souvislost se závadou.
Jak probíhá servis?
Jakmile dorazíš na prodejnu, certifikovaný technik s tebou nejprve provede konzultaci. V případě zaslání Zásilkovnou, projde technik tebou vyplněný formulář o servisovaném zařízení.
Následně tvoje Apple zařízení prohlédne a provede diagnostiku.
Sdělíme ti pravděpodobnou závadu, odhadovanou dobu opravy a cenu. Doba opravy Apple zařízení se může lišit v závislosti na závažnosti závady.
V případě řešení servisu zařízení na prodejně, ti můžeme po dobu opravy zapůjčit náhradní iPhone, iPad, i MacBook.
O vyřízení opravy tě budeme informovat prostřednictvím SMS a e-mailu.
Pokud jsi zaslal zařízení Zásilkovnou, zašleme ti ho opravené kurýrem na tvou adresu nebo na vybranou prodejnu.
Jak vyřeším servis?
Osobně
na prodejně
Preferuješ osobní kontakt a máš náš servis v blízkosti? Přines osobně svůj Apple iPhone, iPad, MacBook, Watch nebo příslušenství k opravě přímo do našeho autorizovaného Apple servisu. Náš certifikovaný technik ho od tebe převezme a upřesní ti veškeré informace o provedení opravy. Pokud na prodejně nechceš čekat, rezervuj si čas u technika předem.
Online přes
Zásilkovnu
Chceš vyřešit servis rychle a bezkontaktně? Zašli své Apple zařízení k nám do autorizovaného Apple servisu prostřednictvím Zásilkovny zdarma. Stačí vyplnit online servisní formulář a zařízení zaslat dle pokynů níže.
Jak postupovat?
Vyplň informace o závadě včetně kontaktních údajů do našeho formuláře a vyber podací místo Zásilkovny.
Po odeslání formuláře obdržíš e-mail o shrnutí objednávky a ID číslo pro tvou zásilku, které si uschovej.
Zabal Apple zařízení i s příslušenstvím, které se závadou přímo souvisí a na balík napiš “SERVIS” pro naši lepší orientaci. Adresu na balíček psát nemusíš, štítek připraví v Zásilkovně.
Dones balíček na zvolené podací místo Zásilkovny a nahlas zde ID číslo zásilky.
Po přijetí zásilky bude zařízení prohlédnuto certifikovaným technikem, který tě bude o dalším postupu kontaktovat.
Vyplnit formulář ›
Zaslání
poštou
Preferuješ-li servis na dálku, pošli své Apple zařízení na náš autorizovaný Apple servis poštou. Jakmile jej obdržíme, náš certifikovaný technik jej prohlédne a ozve se ti s informacemi o závadě a dalším postupu opravy.
Jak odeslat zařízení?
Vyplň informace o závadě včetně kontaktních údajů do tohoto formuláře.
Zabal Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí.
K zásilce přilož vyplněný formulář a kopii dokladu o koupi.
Balíček odešli na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum - Servis, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21.
Své zařízení k nám můžeš zaslat také kurýrem. Služba je zpoplatněna. Vyzvednutí zařízení k opravě objednáš telefonicky na čísle +420 226 201 669 nebo e-mailem na [email protected].
Vyplnit formulář ›Servisní místa
Vyber si z našich servisních míst, které jsou součástí každé naší prodejny. Opravíme ti iPhone, MacBook, iPad, Apple Watch a další zmíněné Apple produkty, a to vždy s originálními náhradními díly. Naši technici jsou proškolení přímo společností Apple a odborně opraví jakékoliv Apple zařízení.
Vaše nejčastější dotazy
Veškeré servisní podmínky naleznete ZDE.
General Repair Terms and Conditions in English HERE.
Opravujeme tyto modely:
iPad Air 3GEN (2019), 4GEN (2020), 5GEN (2022)
iPad Mini 5GEN (2019), 6GEN (2021)
iPad 5GEN (2017), 6GEN (2018), 7GEN (2019), 8GEN (2020), 9GEN (2021), 10GEN (2022)
iPad Pro 9,7“ (2016)
iPad Pro 10,5“ (2017)
iPad Pro 11“ (2018), 2GEN (2020), 3GEN (2021), 4GEN (2022)
iPad Pro 12,9“ (2GEN), 3GEN (2018), 4GEN (2020), 5GEN (2021), 6GEN (2022)
Opravujeme tyto modely:
Apple Watch Series 3 a novější
Opravujeme tyto modely:
iPod touch 6./7. gen
Opravujeme sluchátka Beats. Více se dozvíte na naší prodejně.
Opravujeme veškeré originální příslušenství.
AirPods od 1 Gen a Airpods max.