Autorizovaný Apple servis
Nabízíme autorizovaný Apple servis zařízení iPhone, iPad, MacBook, Watch a příslušenství. Zákazníkům našeho Apple servisu
věnujeme maximální péči a opravy vybraných závad provádíme na místě. Všechna naše Apple servisní místa
jsou certifikována jako autorizovaný poskytovatel servisu - Apple Authorized Service Provider (AASP).
Která Apple zařízení opravujeme?
Provádíme opravy vybraných modelů iPhone, iPad, iPod, Mac i MacBook, Apple Watch, prémiových sluchátek
Beats a originálního Apple příslušenství. Zkontrolujte si, zda opravujeme i vaše zařízení.









Co udělat před návštěvou servisu?
- Zálohujte si data ve vašem Apple zařízení.
- Odhlaste své Apple ID.
- Na svém iPhonu vypněte funkci Find My Phone, na MacBooku Find My Mac a Apple Watch odpárujte od telefonu.
- Vyjměte SIM kartu ze zařízení.
- Kromě zařízení k opravě si nachystejte kopii dokladu o koupi a případně příslušenství, pokud má souvislost se závadou.

Jak probíhá servis?
- Jakmile dorazíte na prodejnu, certifikovaný technik s vámi nejprve provede konzultaci. V případě zaslání zařízení Zásilkovnou technik projde vámi vyplněný formulář o servisovaném zařízení.
- Následně vaše Apple zařízení prohlédne a provede diagnostiku.
- Sdělí vám pravděpodobnou závadu, odhadovanou dobu opravy a cenu. Doba opravy Apple zařízení se může lišit v závislosti na závažnosti závady.
- V případě řešení servisu zařízení na prodejně, vám můžeme po dobu opravy zapůjčit náhradní Apple iPhone, iPad i MacBook.
- O Vyřízení opravy vás budeme informovat prostřednictvím SMS a e-mailu.
- Pokud jste zařízení zasílali Zásilkovnou, zašleme vám jej kurýrem na vaši adresu nebo na vámi vybranou prodejnu.
Jak vyřeším servis?
na prodejně

Zásilkovnu
Jak postupovat?
- Vyplňte informace o závadě a své kontaktní údaje do našeho formuláře a vyberte podací místo Zásilkovny.
- Po odeslání formuláře obdržíte e-mailem shrnutí vaší objednávky a ID číslo pro vaši zásilku, které si uschovejte.
- Zabalte své Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí, a na balík napište “SERVIS” pro naši lepší orientaci. Adresu na balíček psát nemusíte, štítek připraví v Zásilkovně.
- Doneste balíček na vámi zvolené podací místo Zásilkovny a nahlaste zde ID číslo vaší zásilky.
- Po přijetí zásilky bude zařízení prohlédnuto technikem, který vás bude o dalším postupu kontaktovat.
poštou
Jak odeslat zařízení?
- Vyplňte informace o závadě a své kontaktní údaje do tohoto formuláře.
- Zabalte své Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí.
- K zásilce přiložte vyplněný formulář a kopii dokladu o koupi.
- Balíček odešlete na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum - Servis, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21.
- Své zařízení k nám můžete zaslat také kurýrem. Služba je zpoplatněna. Vyzvednutí vašeho zařízení objednejte telefonicky na čísle +420 226 201 669 nebo e-mailem na [email protected]
Naše servisy
Vyberte si z našich servisních míst, které jsou součástí každé naší prodejny. Opravíme iPhone, MacBook, iPad i Watch a to vždy s originálními náhradními díly. Naši technici jsou proškolení přímo společností Apple a odborně opraví jakékoliv Apple zařízení.
Vaše nejčastější dotazy
Kolik času zabere servis na místě?
Proč si vybrat autorizovaný servis?
Jaký je rozdíl mezi záruční a nezáruční opravou?
Co je program výměny Apple zařízení - Apple Exchange program?
Opravujeme tyto modely:
iPad od 4. generace a novější
iPad mini
iPad mini 2
iPad mini 3
iPad mini 4
iPad mini 2019
iPad Air
iPad Pro
iPad 10,2"
Opravujeme následující zařízení MacBook od roku výroby 2013 a novější:
MacBook
MacBook Air 11"
MacBook Air 13"
MacBook Pro 13"
MacBook Pro 15"
MacBook Pro 17"
MacBook Pro Retina 13" / 15"
MacBook Pro 16"
Opravujeme tyto modely:
Apple Watch
Apple Watch Series 1
Apple Watch Series 2
Apple Watch Series 3
Apple Watch Series 4
Apple Watch Series 5
Opravujeme tyto modely:
iPod Nano od 7. generace a novější
iPod Shuffle 5. generace
Opravujeme sluchátka Beats. Více se dozvíte na naší prodejně.
Opravujeme veškeré originální příslušenství.