Autorizovaný Apple servis

11 servisních míst

Nabízíme autorizovaný Apple servis zařízení iPhone, iPad, MacBook, Watch a příslušenství.
Zákazníkům našeho Apple servisu věnujeme maximální péči a opravy vybraných závad provádíme
na místě. Všechna naše Apple servisní místa jsou certifikována jako autorizovaný poskytovatel
servisu - Apple Authorized Service Provider (AASP).

Rezervovat
technika

Servis
na dálku

Ceník

Co
opravujeme?

Naše
servisy

Proč si vybrat nás?

Originální díly Apple
Servis na splátky
vyřízené do 20 minut
Opravy na počkání

Co udělat před návštěvou/zasláním

  1. Nezapomeňte provést zálohu dat ve vašem Apple zařízení.
  2. Odhlaste Apple ID.
  3. Na svém iPhonu vypněte funkci Find My Phone, na Macbooku Find My Mac a Apple Watch odpárujte od telefonu.
  4. Vyjměte SIM kartu ze zařízení.
  5. Kromě zařízení k opravě si nachystejte kopii dokladu o koupi a případně příslušenství, pokud má souvislost se závadou.

Možnosti doručení zařízení na servis

Osobní
dodání
Odeslání
ZásilkovnouNOVÉ
Zaslání
poštou

Preferujete osobní kontakt? Přineste svůj Apple iPhone, iPad, Macbook, Watch nebo příslušenství k opravě osobně přímo do našeho Apple servisu. Náš technik jej od vás převezme a upřesní vám veškeré informace o provedení opravy.

Jak servis probíhá?

  1. Jakmile dorazíte na prodejnu, certifikovaný technik s vámi nejprve provede konzultaci.
  2. Následně vaše Apple zařízení prohlédne a provede diagnostiku.
  3. Sdělí pravděpodobnou závadu, odhadovanou dobu opravy a cenu. Doba opravy Apple zařízení se může lišit v závislosti na závažnosti závady.
  4. Po dobu opravy vám můžeme zapůjčit náhradní Apple iPhone, iPad i Macbook.
  5. O vyřízení opravy vás budeme informovat prostřednictvím SMS a e-mailu.

Kolik času zabere servis na místě?

Některé servisní úkony provádíme přímo na místě. Výměna baterie vašeho iPhonu či oprava displeje některého Apple zařízení zabere zpravidla do 1 hodiny od započetí opravy.

Proč si vybrat autorizovaný servis?

Opravy Apple produktů mimo autorizované servisy mívají zpravidla za následek předčasné ukončení zákonné záruky z důvodu neautorizovaného zásahu a závažného poškození zařízení. Neriskujte ztrátu záruky u vašeho iPhonu nebo Macbooku a nechte své zařízení opravit v autorizovaném servisu Apple.

Rozdíl mezi záruční a nezáruční opravou

Záruční oprava je oprava závady, kterou výrobce uznává v záručních podmínkách. Naproti tomu nezáruční oprava je jakákoli jiná oprava, kterou výrobce v záručních podmínkách neuznává, a je tak zpoplatněna dle platného ceníku.

Naše servisy ›

Nechce se vám chodit na servis osobně? Vyplňte náš online servisní formulář a poté svůj Apple iPhone, Watch, iPad, Macbook nebo příslušenství odneste na nejbližší pobočku Zásilkovny. Služba je zdarma.

Jak postupovat

  1. Vyplňte informace o závadě a své kontaktní údaje do našeho formuláře a vyberte pobočku Zásilkovny.
  2. Po odeslání formuláře obdržíte e-mailem shrnutí vaší objednávky a ID číslo pro vaši zásilku, které si uschovejte.
  3. Zabalte své Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí, a na balík napište “SERVIS” pro naši lepší orientaci. Adresu na balíček psát nemusíte, štítek připraví v Zásilkovně.
  4. Doneste balíček na vámi zvolenou pobočku Zásilkovny a nahlaste zde ID číslo vaší zásilky.

Jak servis probíhá?

  1. Zásilkovna balík dopraví na náš servis, zpravidla se tak stane do dvou dnů od odeslání.
  2. Po obdržení a zpracování vaší zásilky provede náš certifikovaný Apple technik diagnostiku zařízení a zjistí pravděpodobnou závadu.
  3. Následně vás kontaktuje s informacemi o závadě, odhadované době opravy a ceně. Po odsouhlasení dalšího postupu provede opravu vašeho zařízení.
  4. O dokončení opravy vás budeme informovat prostřednictvím SMS a e-mailu.
  5. Opravené zařízení vám zašleme zpět kurýrem nebo na naši prodejnu, kterou jste zvolili při objednání servisu.
Poslat přes Zásilkovnu ›

Preferujete-li zaslání, pošlete své Apple zařízení na náš autorizovaný Apple servis poštou. Jakmile jej obdržíme, náš certifikovaný technik jej prohlédne a ozve se vám s informacemi o závadě a dalším postupu opravy.

Jak odeslat zařízení

  1. Vyplňte informace o závadě a své kontaktní údaje do tohoto formuláře.
  2. Zabalte své Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí.
  3. K zásilce přiložte kopii dokladu o koupi a balíček odešlete na adresu Smarty CZ, a. s., Politických vězňů 13, 110 00 Praha 1.

Jak servis probíhá?

  1. Po obdržení a zpracování vaší zásilky provede náš certifikovaný Apple technik diagnostiku zařízení a zjistí pravděpodobnou závadu.
  2. Následně vás kontaktuje s informacemi o závadě, odhadované době opravy a ceně. Po odsouhlasení dalšího postupu provede opravu vašeho zařízení.
  3. O dokončení opravy vás budeme informovat prostřednictvím SMS a e-mailu.
  4. Opravené zařízení vám zašleme zpět kurýrem na dobírku.

Své zařízení k nám můžete zaslat také kurýrem. Služba je zpoplatněna. Vyzvednutí vašeho zařízení objednejte telefonicky na čísle +420 226 201 669 nebo e-mailem na servis@iwant.cz.

Co opravujeme?

Provádíme opravy vybraných modelů iPhone, iPad, iPod, Mac i MacBook, Apple Watch, prémiových sluchátek Beats a originálního Apple příslušenství. Zkontrolujte si, zda opravujeme i vaše zařízení.

iPhone
iPad
iPod
Mac
MacBook
Apple Watch
Sluchátka Beats
Originální příslušenství

Naše servisy

Veškeré servisní podmínky naleznete ZDE.
iPhone Nový Mac Nový iPad Nový Watch Audio - Video Příslušenství Smart Selection+ Oblíbené Porovnávač
Servis Výkupyi online Záruky Splátkový prodej Semináře Prodejny Studenti Podnikatelé Kontakt Výdejní místa Doprava a balné Možnosti platby Slovník

Zeptejte
se nás

Mám dotaz