Autorizovaný Apple servis

Jako Apple Servis Provider (ASP) nabízíme autorizovaný servis zařízení iPhone, iPad, MacBook, Apple Watch a příslušenství. Našim zákazníkům věnujeme maximální péči a opravy vybraných závad provádíme na místě. Všechna naše servisní místa jsou certifikována jako autorizovaný poskytovatel servisu schválený společností Apple.

Nejčastější opravy

iPhone

Opravy iPhone

Apple iPhone SIM tray
Apple iPhone 11 Baterie
Apple iPhone 11 Display
349 Kč
2 190 Kč
5 990 Kč
MacBook

Opravy Mac

Výměna teplovodivé pasty MacOS
Výměny Key Caps/kláves u macOS zařízení
Apple MacBook Air (M1,2020) - Battery
999 Kč
999 Kč
5 790 Kč
Servis

macOS a služby

Diagnostika zařízení a čištění iOS
Odblokování EFI MacOS
Diagnostika zařízení a čištění MacBook
449 Kč
999 Kč
999 Kč

Výhody Autorizovaného Apple Servisu

Práce s originálními díly Apple

Práce s originálními díly Apple

Opravy na počkání do 60 minut

Opravy na počkání do 60 minut

Odborné poradenství

Odborné poradenství

Nabídka zápůjčního zařízení

Nabídka zápůjčního zařízení

Servis na splátky s bleskovým vyřízením

Servis na splátky s bleskovým vyřízením

Plná záruka a garance kvality

Plná záruka a garance kvality

Možnost zakoupení rozšířené záruky u Exchange programu

Možnost zakoupení rozšířené záruky u Exchange programu

Která Apple zařízení opravujeme?

Provádíme opravy vybraných modelů iPhone, iPad, iPod, Mac i MacBook, Apple Watch, prémiových sluchátek Beats a originálního Apple příslušenství. Zkontrolujte si, zda opravujeme i vaše zařízení.

Na zařízení iPhone starší 30 měsíců od data první aktivace nabízíme individuální zvýhodněné nacenění
konkrétní opravy naším technikem při osobní konzultaci na jedné z našich prodejen.

Oprava iPhone

iPhone ›

Oprava MacBook

Mac ›

Oprava iPad

iPad ›

Oprava Watch

Watch ›

Oprava AirPods

AirPods ›

Oprava Beats

Sluchátka Beats ›

Oprava Příslušenství

Originální příslušenství ›

Co udělat před návštěvou servisu?

Servis

Zálohuj si data ve
svém Apple zařízení.

Servis - ikona

Odhlas
své Apple ID.

Servis - ikona

Na svém zařízení
vypni funkci Find My.

Servis - ikona

Vyjmi SIM kartu
ze svého zařízení.

Servis - ikona

Kromě zařízení k opravě si nachystej kopii dokladu o koupi a případně příslušenství, pokud má souvislost se závadou.

Jak probíhá servis?

Servis - ikona

Jakmile dorazíš na prodejnu, certifikovaný technik s tebou nejprve provede konzultaci. V případě zaslání Zásilkovnou, projde technik tebou vyplněný formulář o servisovaném zařízení.

Servis - ikona

Následně tvoje Apple zařízení prohlédne a provede diagnostiku.

Servis - ikona

Sdělíme ti pravděpodobnou závadu, odhadovanou dobu opravy a cenu. Doba opravy Apple zařízení se může lišit v závislosti na závažnosti závady.

Servis - ikona

V případě řešení servisu zařízení na prodejně, ti můžeme po dobu opravy zapůjčit náhradní iPhone, iPad, i MacBook.

Servis - ikona

O vyřízení opravy tě budeme informovat prostřednictvím SMS a e-mailu.

Servis - ikona

Pokud jsi zaslal zařízení Zásilkovnou, zašleme ti ho opravené kurýrem na tvou adresu nebo na vybranou prodejnu.

Jak vyřeším servis?

Servis - ikona

Osobně
na prodejně

Preferuješ osobní kontakt a máš náš servis v blízkosti? Přines osobně svůj Apple iPhone, iPad, MacBook, Watch nebo příslušenství k opravě přímo do našeho autorizovaného Apple servisu. Náš certifikovaný technik ho od tebe převezme a upřesní ti veškeré informace o provedení opravy. Pokud na prodejně nechceš čekat, rezervuj si čas u technika předem.

Vybrat servis ›
Rezervovat technika ›
Servis - ikona

Online přes
Zásilkovnu

Chceš vyřešit servis rychle a bezkontaktně? Zašli své Apple zařízení k nám do autorizovaného Apple servisu prostřednictvím Zásilkovny zdarma. Stačí vyplnit online servisní formulář a zařízení zaslat dle pokynů níže.

Jak postupovat?

Vyplň informace o závadě včetně kontaktních údajů do našeho formuláře a vyber podací místo Zásilkovny.

Po odeslání formuláře obdržíš e-mail o shrnutí objednávky a ID číslo pro tvou zásilku, které si uschovej.

Zabal Apple zařízení i s příslušenstvím, které se závadou přímo souvisí a na balík napiš “SERVIS” pro naši lepší orientaci. Adresu na balíček psát nemusíš, štítek připraví v Zásilkovně.

Dones balíček na zvolené podací místo Zásilkovny a nahlas zde ID číslo zásilky.

Po přijetí zásilky bude zařízení prohlédnuto certifikovaným technikem, který tě bude o dalším postupu kontaktovat.

Vyplnit formulář ›
Servis - ikona

Zaslání
poštou

Preferuješ-li servis na dálku, pošli své Apple zařízení na náš autorizovaný Apple servis poštou. Jakmile jej obdržíme, náš certifikovaný technik jej prohlédne a ozve se ti s informacemi o závadě a dalším postupu opravy.

Jak odeslat zařízení?

Vyplň informace o závadě včetně kontaktních údajů do tohoto formuláře.

Zabal Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí.

K zásilce přilož vyplněný formulář a kopii dokladu o koupi.

Balíček odešli na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum - Servis, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21.

Své zařízení k nám můžeš zaslat také kurýrem. Služba je zpoplatněna. Vyzvednutí zařízení k opravě objednáš telefonicky na čísle +420 226 201 669 nebo e-mailem na [email protected].

Vyplnit formulář ›

Servisní místa

Vyber si z našich servisních míst, které jsou součástí každé naší prodejny. Opravíme ti iPhone, MacBook, iPad, Apple Watch a další zmíněné Apple produkty, a to vždy s originálními náhradními díly. Naši technici jsou proškolení přímo společností Apple a odborně opraví jakékoliv Apple zařízení.

Vaše nejčastější dotazy

Kolik času zabere servis na místě?

Některé servisní úkony provádíme přímo na místě. Výměna baterie tvého iPhone či oprava displeje některého Apple zařízení je hotová zhruba do 1 hodiny od započetí opravy. O přesném čase tě bude technik předem informovat.

Proč si vybrat autorizovaný servis?

Opravy Apple produktů mimo autorizované servisy mívají zpravidla za následek ukončení zákonné záruky z důvodu neautorizovaného zásahu a závažného poškození zařízení. Neriskuj ztrátu záruky u svého iPhonu nebo MacBooku a nech své zařízení opravit v autorizovaném servisu Apple.

Jaký je rozdíl mezi záruční a nezáruční opravou?

Záruční oprava je oprava závady, kterou výrobce uznává v záručních podmínkách. Naproti tomu nezáruční oprava je jakákoli jiná oprava, kterou výrobce v záručních podmínkách neuznává, a je tak zpoplatněna dle platného ceníku.

Co je program výměny Apple zařízení – Apple Exchange program?

Apple Exchange program je systém výměny vadného zařízení iPhone, Apple Watch, iPad výrobcem za zcela nové, výhradně vždy za kus stejného modelu, barvy a kapacity. Vyměněný kus odpovídá kvalitou i vlastnostmi novému zařízení. Výměnu za jiný typ výrobce neumožňuje. Zákonem stanovená záruka se výměnou zboží neprodlužuje ani neobnovuje. V případě výměny za novou jednotku u pozáruční opravy je záruka na nový model výrobcem stanovena na 3 měsíce. Tento Exchange program se nevyřizuje na počkání, jelikož náš servis musí vadný díl odeslat zpět výrobci, a to při jakékoliv opravě dílu nebo celé jednotky. V případě, že si vadné zařízení budeš chtít ponechat, cena za Exchange program může být vyšší.

Mohu koupit rozšířenou záruku po výměně celého telefonu?

Ano, můžeš. Náš autorizovaný servis nabízí možnost zakoupení rozšířené záruky na 1-2 roky na všechny Exchange programy iPhone, iPad i Apple Watch. Zeptej u nás na prodejně nebo si rovnou rezervuj technika.


Veškeré servisní podmínky naleznete ZDE.
General Repair Terms and Conditions in English HERE.

Opravujeme tyto modely:


iPad Air 3GEN (2019), 4GEN (2020), 5GEN (2022)

iPad Mini 5GEN (2019), 6GEN (2021)

iPad 5GEN (2017), 6GEN (2018), 7GEN (2019), 8GEN (2020), 9GEN (2021), 10GEN (2022)

iPad Pro 9,7“ (2016)

iPad Pro 10,5“ (2017)

iPad Pro 11“ (2018), 2GEN (2020), 3GEN (2021), 4GEN (2022)

iPad Pro 12,9“ (2GEN), 3GEN (2018), 4GEN (2020), 5GEN (2021), 6GEN (2022)

Opravujeme tyto modely:


Apple Watch Series 3 a novější

Opravujeme tyto modely:


iPod touch 6./7. gen

Opravujeme sluchátka Beats. Více se dozvíte na naší prodejně.

Opravujeme veškeré originální příslušenství.

AirPods od 1 Gen a Airpods max.