Oprava Mac

Potřebuje tvůj Mac znovu načerpat sílu? Svěř ho do rukou našich certifikovaných techniků. Používáme pouze originální náhradní díly Apple. Přímo na všech našich pobočkách i Want dokážeme vyměnit klávesnice, displeje, baterie a mnoho dalšího. Vždy provedeme diagnostiku tvého Apple MacBook, iMac, Mac před i po opravě.

Servis - ikona Rezervovat technika Šipka
Servis - ikona Služby Šipka
Servis - ikona Ceník oprav Šipka

Které MacBooky a iMacy opravujeme?

Opravujeme následující zařízení MacBook od roku výroby 2016 a novější:

MacBook Air 13“

MacBook Air 13“ / 15“

MacBook Pro 13“

MacBook Pro 13“ / 14“ / 15“ / 16“

iMac 21,5“ /iMac 24“ M1

iMac 21,5“ / 24“ / 27“

iMac mini

Mac mini

>Mac Pro

Mac Pro

>Mac Pro

iMac Pro

Mac Studio

Mac Studio

Výměna klávesnice MacBook

V případě výměny klávesnic u MacBook, které bývají součástí Top Case zařízení, se vždy prvně postupuje diagnostikou a možností výměny vadných kláves před výměnou celého TOP CASE. To zaručuje minimální zásah do zařízení. Doporučujeme, aby si klávesy neměnil sám, neboť může dojít k dalšímu nezvratnému poškození, kvůli kterému můžeš přijít o záruku na zařízení. Navíc je výměna Top Case/klávesnice často doprovázena výměnou baterie MacBooku a tím je zásah rozsáhlejší a cena nezáruční opravy vyšší.

Opravné programy Apple

MacBooky mají nejvíce opravných programů od společnosti Apple. Za tyto typy oprav zákazník neplatí a lze ji uplatnit i po ukončení běžné záruky. Jedná se především o butterfly klávesnice, displeje, baterie nebo SSD disky. Naši profesionální certifikovaní technici před opravou zkontrolují, zda zařízení spadá do daného programu a provedou diagnostické testy AST2. U vadného typu klávesnic se vždy prvně postupuje výměnou kláves, aby byl zásah do zařízení co nejmenší.Pokud se závada dále projevuje, použije se celý nový top case, jehož součástí je u MacBook Pro i baterie. Doporučujeme neměnit klávesy sami, můžeš přitom nenávratně poškodit mechanizmus celé klávesnice.

Čištění a diagnostika zařízení Mac

V případě dostupnosti náhradních dílů děláme tyto služby po předchozí rezervaci a konzultaci s technikem na počkání na všech našich iWant prodejnách.

Jak vyřeším servis?

Servis - ikona

Osobně
na prodejně

Preferuješ osobní kontakt a máš náš servis v blízkosti? Přines osobně svůj Apple iPhone, iPad, MacBook, Watch nebo příslušenství k opravě přímo do našeho autorizovaného Apple servisu. Náš certifikovaný technik ho od tebe převezme a upřesní ti veškeré informace o provedení opravy. Pokud na prodejně nechceš čekat, rezervuj si čas u technika předem.

Vybrat servis ›
Rezervovat technika ›
Servis - ikona

Online přes
Zásilkovnu

Chceš vyřešit servis rychle a bezkontaktně? Zašli své Apple zařízení k nám do autorizovaného Apple servisu prostřednictvím Zásilkovny zdarma. Stačí vyplnit online servisní formulář a zařízení zaslat dle pokynů níže.

Jak postupovat?

Vyplň informace o závadě včetně kontaktních údajů do našeho formuláře a vyber podací místo Zásilkovny.

Po odeslání formuláře obdržíš e-mail o shrnutí objednávky a ID číslo pro tvou zásilku, které si uschovej.

Zabal Apple zařízení i s příslušenstvím, které se závadou přímo souvisí a na balík napiš “SERVIS” pro naši lepší orientaci. Adresu na balíček psát nemusíš, štítek připraví v Zásilkovně.

Dones balíček na zvolené podací místo Zásilkovny a nahlas zde ID číslo zásilky.

Po přijetí zásilky bude zařízení prohlédnuto certifikovaným technikem, který tě bude o dalším postupu kontaktovat.

Vyplnit formulář ›
Servis - ikona

Zaslání
poštou

Preferuješ-li servis na dálku, pošli své Apple zařízení na náš autorizovaný Apple servis poštou. Jakmile jej obdržíme, náš certifikovaný technik jej prohlédne a ozve se ti s informacemi o závadě a dalším postupu opravy.

Jak odeslat zařízení?

Vyplň informace o závadě včetně kontaktních údajů do tohoto formuláře.

Zabal Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí.

K zásilce přilož vyplněný formulář a kopii dokladu o koupi.

Balíček odešli na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum - Servis, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21.

Své zařízení k nám můžeš zaslat také kurýrem. Služba je zpoplatněna. Vyzvednutí zařízení k opravě objednáš telefonicky na čísle +420 226 201 669 nebo e-mailem na [email protected].

Vyplnit formulář ›

Vaše nejčastější dotazy

Co udělat při polití klávesnice MacBook?

Politá klávesnice u MacBooku nikoho nepotěší. Při nějaké nešťastné náhodě se to ale může stát. Jak při takovéto situaci postupovat?

  • Ihned odpoj MacBook ze zdroje a vypni jej.
  • Vysuš povrch klávesnice vhodným hadříkem.
  • Otevřený počítač obrať a polož klávesnicí na stůl.
  • Pod klávesnici dej suchý hadr, do kterého se vsákne vytékající tekutina.
  • Co nejdříve se zastav s MacBookem do servisu na diagnostiku a případné vyčištění kláves.

MacBook se přehřívá, je horký, ventilátory hučí… Co s tím?

Pokud se ti přehřívá MacBook, může se jednat i o standardní chování. Teploty na procesoru při běžné práci dosahují průměrně 70-80°C a při větší zátěži až 110-120°C. Ventilátory MacBooku se odváděním tepla roztáčí na potřebné otáčky. V případě přetrvávajících problému doporučujeme zkontrolovat vytížení počítače v Monitor aktivity, anebo navštívit náš servis, kde ti MacBook vyčistíme a provedeme diagnostiku.
Odblokování EFI MacOS
Přenos dat MacOS
Reinstalace MacOS
899 Kč
899 Kč
899 Kč
Výměny Key Caps/kláves u macOS zařízení
Výměna teplovodivé pasty MacOS
Apple MacBook Air (M1,2020) - Battery
899 Kč
999 Kč
5026 Kč
Úplný ceník zde