Reklamace a vrácení zboží

Něco vám nesedlo a potřebujete zboží vrátit, vyměnit nebo dokonce reklamovat? Připravili jsme pro vás jednoduché instrukce,
abychom vám komunikaci s námi co nejvíce usnadnili.

  • Vrácení zboží do 14 dnů

    Na vrácení nevyhovujícího zboží máte dle zákona 14 dnů, jedná-li se objednávku (nikoli rezervaci) uskutečněnou na e-shopu. Lhůta běží ode dne, kdy převezmete zboží.

    Jak vrátit zboží?

    1. V případě vrácení mobilního telefonu/tabletu/notebooku vymažte veškerá data a odstraňte hesla včetně odhlášení z uživatelských účtů a uveďte zařízení do továrního nastavení.
    2. Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Nezapomeňte vyplnit váš bankovní účet, kam vám budou vráceny peníze.
    3. Zboží zabalte do původního balení tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
    4. Balík pošlete na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

    Vyplnit formulář ›

  • Výměna zboží do 14 dnů

    Nevyhovující zboží můžete do 14 dnů vyměnit v případě, že jste zboží nakoupili na e-shopu. Nabízíme také záruku prodloužené doby výměny do 30 dnů.

    Jak vyměnit zboží?

    1. Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, kam nám specifikujte, za který produkt jej chcete vyměnit.
    2. Zboží zabalte do původního balení tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
    3. Balík pošlete na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
    4. Vystavíme vám dobropis a vytvoříme novou objednávku. V případě přeplatku vám vrátíme peníze na bankovní účet. V opačném případě vám zboží zašleme na dobírku.

    Vyplnit formulář ›

  • Reklamace zboží

    Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu. Ihned po zjištění závady zboží odešlete ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození.

    Jak reklamovat zboží?

    1. Zálohujte data na svém zařízení, odstraňte hesla, gesta, Find My iPhone, odpárujte připojená zařízení.
    2. Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství, které s vadou přímo souvisí.
    3. Přiložte kopii dokladu o koupi a vyplněný reklamační list.
    4. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození během přepravy.
    5. Balíček odešlete doporučeně bez dobírky na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
      NEBO doneste zboží na jednu z našich prodejen.
    6. Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů. O přijetí zboží do reklamace a o ukončení reklamace vás budeme informovat e-mailem.

    Vyplnit formulář ›

Vaše nejčastější dotazy

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném čase, nejpozději však do 30 dnů v případě záruční reklamace.

Reklamace se považuje za vyřízenou, když Vás prodávající či servis informují, že je reklamace vyřízena a jakým způsobem se tak stalo, a to nejpozději 30. den od přijetí zboží do reklamace, nebyla-li lhůta po domluvě prodloužena.

Jaké dokumenty budu potřebovat?

Reklamace: kopie dokladu o koupi a vyplněný reklamační list.

Vrácení/výměna zboží do 14 dnů: kopii dokladu o koupi a vyplněný formulář o odstoupení od kupní smlouvy.

Jaké zboží nelze vrátit do 14 dnů?

Do 14 dnů nelze vrátit zařízení, která přicházejí do přímého kontaktu s vaším tělem. Jedná se tedy především o sluchátka či sportovní náramky. Vrátit do 14 dnů není možné software či CTO MacBooky na míru.

Musím při reklamaci zabalit zboží do originálního obalu?

Zboží nemusíte reklamovat v originálním obalu. Dbejte však na pečlivé zabalení zboží, aby při jeho přepravě nedošlo k dalšímu poškození.

Kdy mi zašlete zpět peníze?

Při vrácení zboží do 14 dnů vám zašleme peníze na váš účet, a to do 14 dnů od přijmutí zboží.

Po ukončení reklamace vám vystavíme dobropis a do 5 pracovních dnů zašleme peníze na váš bankovní účet, který jste nám vyplnili do reklamačního listu.

Jak mi reklamované zboží doručíte?

Po ukončení reklamace vám zboží zašleme prostřednictvím smluveného přepravce.