Oprava iPhone

Poskytujeme opravy jako je výměna displeje iPhone nebo výměna baterie. Každý iPhone projde pečlivou diagnostikou, následně proběhne nacenění a servis. To vše za použití originálních náhradních dílů.

Servis - ikona Rezervovat technika Šipka
Servis - ikona Služby Šipka
Servis - ikona Ceník oprav Šipka

Které modely opravujeme?

Opravujeme následující zařízení iPhone. Pro opravu staršího zařízení nás prosím kontaktujte

iPhone 6 / 6 Plus, 6S / 6S Plus

iPhone 6 / 6 Plus, 6S / 6S Plus

iPhone SE

iPhone SE (2.generace) / SE (3.generace)

iPhone SE

iPhone 7 / 7 Plus

iPhone 8 / 8 Plus

iPhone 8 / 8 Plus

iPhone X

iPhone X

iPhone XS / XS Max

iPhone XS / XS Max

iPhone XR

iPhone XR

iPhone 11 / 11 Pro / 11 Pro Max

iPhone 11 / 11 Pro / 11 Pro Max

iPhone 12 / 12 Pro / 12 Pro Max / 12 Mini

iPhone 12 / 12 Pro / 12 Pro Max / 12 Mini

iPhone 13 / 13 Pro / 13 Pro Max / 13 Mini

iPhone 13 / 13 Pro / 13 Pro Max / 13 Mini

iPhone 13 / 13 Pro / 13 Pro Max / 13 Mini

iPhone 14 / 14 Pro / 14 Pro Max / 14 Plus

iPhone 15 / 15 Plus / 15 Pro / 15 Pro Max

iPhone 15 / 15 Plus / 15 Pro / 15 Pro Max

Ikona - baterie

Výměna baterie

Dodej svému iPhone opět energii na celý den s novou baterií. Pokud máš problémy s rychlým vybíjením nebo kolísáním hladiny baterie, zastav se v našem servisu na výměnu.

Ikona - iPhone

Výměna
displeje iPhone

Máš problém s displejem? Svěř ho do rukou našich certifikovaných techniků, kteří provedou výměnu displeje u tvého IPhone do 1 hodiny.

Ikona - Diagnostika

Diagnostika

Během 15 minut napojíme zařízení na Apple server, zkontrolujeme kapacitu a počty cyklů baterie, audio testem ověříme funkci reproduktorů a mikrofonu a reproduktory včetně konektorů vyčistíme. Dále provedeme test funkčnosti běžných atributů zařízení (Apple Pay, kompas, Wi-Fi, aj). Nakonec zkontrolujeme stav aktualizace softwaru a technik ti na základě výsledků diagnostiky doporučí další kroky či zlepšení v užívání tvého iOS zařízení. Tuto službu doporučujeme dvakrát do roka jako preventivní opatření proti možným rizikům ve funkčnosti zařízení. Tato služba je účtována i v případě sepsání posudku a cenového návrhu pro pojišťovnu.

Jak vyřeším servis?

Servis - ikona

Osobně
na prodejně

Preferuješ osobní kontakt a máš náš servis v blízkosti? Přines osobně svůj Apple iPhone, iPad, MacBook, Watch nebo příslušenství k opravě přímo do našeho autorizovaného Apple servisu. Náš certifikovaný technik ho od tebe převezme a upřesní ti veškeré informace o provedení opravy. Pokud na prodejně nechceš čekat, rezervuj si čas u technika předem.

Vybrat servis ›
Rezervovat technika ›
Servis - ikona

Online přes
Zásilkovnu

Chceš vyřešit servis rychle a bezkontaktně? Zašli své Apple zařízení k nám do autorizovaného Apple servisu prostřednictvím Zásilkovny zdarma. Stačí vyplnit online servisní formulář a zařízení zaslat dle pokynů níže.

Jak postupovat?

Vyplň informace o závadě včetně kontaktních údajů do našeho formuláře a vyber podací místo Zásilkovny.

Po odeslání formuláře obdržíš e-mail o shrnutí objednávky a ID číslo pro tvou zásilku, které si uschovej.

Zabal Apple zařízení i s příslušenstvím, které se závadou přímo souvisí a na balík napiš “SERVIS” pro naši lepší orientaci. Adresu na balíček psát nemusíš, štítek připraví v Zásilkovně.

Dones balíček na zvolené podací místo Zásilkovny a nahlas zde ID číslo zásilky.

Po přijetí zásilky bude zařízení prohlédnuto certifikovaným technikem, který tě bude o dalším postupu kontaktovat.

Vyplnit formulář ›
Servis - ikona

Zaslání
poštou

Preferuješ-li servis na dálku, pošli své Apple zařízení na náš autorizovaný Apple servis poštou. Jakmile jej obdržíme, náš certifikovaný technik jej prohlédne a ozve se ti s informacemi o závadě a dalším postupu opravy.

Jak odeslat zařízení?

Vyplň informace o závadě včetně kontaktních údajů do tohoto formuláře.

Zabal Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí.

K zásilce přilož vyplněný formulář a kopii dokladu o koupi.

Balíček odešli na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum - Servis, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21.

Své zařízení k nám můžeš zaslat také kurýrem. Služba je zpoplatněna. Vyzvednutí zařízení k opravě objednáš telefonicky na čísle +420 226 201 669 nebo e-mailem na [email protected].

Vyplnit formulář ›

Vaše nejčastější dotazy

iPhone se mi rychle vybíjí, hlavně v zimě nebo se samovolně restartuje

Rychlé vybíjení iPhone mohou ovlivnit i venkovní teploty. Teploty pod 0°C mají negativní vliv na baterii – snižují její kapacitu. Pokud se vám telefon samovolně restartuje, možnou příčinou může být nedostatečný výkon pro funkčnost iPhone. V obou případech se může jednat o opotřebovanou baterii a bude ji potřeba vyměnit.

iPhone má špatný zvuk nebo se špatně/přerušovaně nabíjí

Pokud máte problémy se zvukem u iPhone, možnou příčinou může být znečištěné zařízení či reproduktor. Stejně tak tomu může být v případě, že se vám iPhone špatně nebo přerušovaně nabíjí. Na servise vám pomůžeme diagnostikou a bezpečným vyčištěním iPhonu.
Konzultace a první spuštění iOS / watchOS / iPadOS (30 minut)
Diagnostika zařízení a čištění iOS
Přenos dat iOS / iPadOS / watchOS
399 Kč
449 Kč
449 Kč
Apple iPhone SIM tray
Apple iPhone 11 Baterie
Apple iPhone 11 Display
349 Kč
2190 Kč
5990 Kč
Úplný ceník zde