Oprava iPhone
Poskytujeme opravy jako je výměna displeje iPhone nebo výměna baterie. Každý iPhone projde pečlivou diagnostikou,
následně proběhne nacenění a servis. To vše za použití originálních náhradních dílů.

Které iPhony opravujeme?
Opravujeme následující zařízení iPhone od roku výroby 2013 a novější:








Výměna baterie
Dodejte svému iPhone znovu energii na celý den s novou baterií. Pokud máte problémy s malou výdrží nebo kolísáním hladiny baterie, zastavte se v našem servisu na výměnu.
Zjistit více ›
Výměna displeje iPhone
Máte problém s displejem? Svěřte ho do rukou našich techniků. Výměnu displeje vašeho Apple iPhone provedeme už do 1 hodiny.
Zjistit více ›
Jak vyřeším opravu iPhonu?
Osobně
na prodejně
na prodejně
Máte v blízkosti naši prodejnu? Opravu vašeho iPhone vyřešíte i tam. Vyberte si jedno z našich servisních míst a naši servisní technici se o vaše zařízení postarají. Rezervujte si technika na vybrané prodejně a nebude muset čekat.

Online přes
Zásilkovnu
Zásilkovnu
Servis vašeho zařízení můžete vyřešit i online a prostřednictvím Zásilkovny nám jej zaslat. Vyplňte tento formulář a zařízení nám zašlete přes Zásilkovnu s podacím kódem, který vám zašleme v potvrzovacím e-mailu.
Jak postupovat?
Zjistit více
- Vyplňte informace o závadě a své kontaktní údaje do našeho formuláře a vyberte podací místo Zásilkovny.
- Po odeslání formuláře obdržíte e-mailem shrnutí vaší objednávky a ID číslo pro vaši zásilku, které si uschovejte.
- Zabalte své Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí, a na balík napište “SERVIS” pro naši lepší orientaci. Adresu na balíček psát nemusíte, štítek připraví v Zásilkovně.
- Doneste balíček na vámi zvolené podací místo Zásilkovny a nahlaste zde ID číslo vaší zásilky.
- Po přijetí zásilky bude zařízení prohlédnuto technikem, který vás bude o dalším postupu kontaktovat.
Zjistit méně
Zaslání
poštou
poštou
V případě, že chcete vyřešit servis na dálku, můžete zařízení zaslat poštou. Vyplňte formulář, odešlete balíček a jakmile náš technik zařízení prohlédne, kontaktuje vás o dalším postupu.
Jak odeslat zařízení?
Zjistit více
- Vyplňte informace o závadě a své kontaktní údaje do tohoto formuláře.
- Zabalte své Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí.
- K zásilce přiložte vyplněný formulář a kopii dokladu o koupi.
- Balíček odešlete na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum - Servis, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21.
- Po přijetí zásilky bude zařízení prohlédnuto technikem, který vás bude o dalším postupu kontaktovat.
Zjistit méně
Naše servisy
Vaše nejčastější dotazy
iPhone se mi rychle vybíjí, hlavně v zimě nebo se samovolně restartuje
Rychlé vybíjení iPhone mohou ovlivnit i venkovní teploty. Teploty pod 0°C mají negativní vliv na baterii – snižují její kapacitu. Pokud se vám telefon samovolně restartuje, možnou příčinou může být nedostatečný výkon pro funkčnost iPhone. V obou případech se může jednat o opotřebovanou baterii a bude ji potřeba vyměnit.
iPhone má špatný zvuk nebo se špatně/přerušovaně nabíjí
Pokud máte problémy se zvukem u iPhone, možnou příčinou může být znečištěné zařízení či reproduktor. Stejně tak tomu může být v případě, že se vám iPhone špatně nebo přerušovaně nabíjí. Na servise vám pomůžeme diagnostikou a bezpečným vyčištěním iPhonu.