Oprava iPhone

Poskytujeme opravy jako je výměna displeje iPhone nebo výměna baterie. Každý iPhone projde pečlivou diagnostikou,
následně proběhne nacenění a servis. To vše za použití originálních náhradních dílů.

Rezervovat technika ›
Ceník služeb ›

Které iPhony opravujeme?

Opravujeme následující zařízení iPhone od roku výroby 2013 a novější:

iPhone 5C / 5S
iPhone 6 / 6 Plus, 6S / 6S Plus
iPhone SE / SE 2020
iPhone 8 / 8 Plus
iPhone X
iPhone XS / XS Max
Phone 11 / 11 Pro / 11 Pro Max
iPhone 12 / 12 Pro / 12 Pro Max / 12 Mini

Jak vyřeším opravu iPhonu?

Osobně
na prodejně
Máte v blízkosti naši prodejnu? Opravu vašeho iPhone vyřešíte i tam. Vyberte si jedno z našich servisních míst a naši servisní technici se o vaše zařízení postarají. Rezervujte si technika na vybrané prodejně a nebude muset čekat.
Naše servisy ›
Online přes
Zásilkovnu
Servis vašeho zařízení můžete vyřešit i online a prostřednictvím Zásilkovny nám jej zaslat. Vyplňte tento formulář a zařízení nám zašlete přes Zásilkovnu s podacím kódem, který vám zašleme v potvrzovacím e-mailu.

Jak postupovat?

Zjistit více 
  • Vyplňte informace o závadě a své kontaktní údaje do našeho formuláře a vyberte podací místo Zásilkovny.
  • Po odeslání formuláře obdržíte e-mailem shrnutí vaší objednávky a ID číslo pro vaši zásilku, které si uschovejte.
  • Zabalte své Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí, a na balík napište “SERVIS” pro naši lepší orientaci. Adresu na balíček psát nemusíte, štítek připraví v Zásilkovně.
  • Doneste balíček na vámi zvolené podací místo Zásilkovny a nahlaste zde ID číslo vaší zásilky.
  • Po přijetí zásilky bude zařízení prohlédnuto technikem, který vás bude o dalším postupu kontaktovat.
Zjistit méně 
Zaslání
poštou
V případě, že chcete vyřešit servis na dálku, můžete zařízení zaslat poštou. Vyplňte formulář, odešlete balíček a jakmile náš technik zařízení prohlédne, kontaktuje vás o dalším postupu.

Jak odeslat zařízení?

Zjistit více 
  • Vyplňte informace o závadě a své kontaktní údaje do tohoto formuláře.
  • Zabalte své Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí.
  • K zásilce přiložte vyplněný formulář a kopii dokladu o koupi.
  • Balíček odešlete na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum - Servis, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21.
  • Po přijetí zásilky bude zařízení prohlédnuto technikem, který vás bude o dalším postupu kontaktovat.
Zjistit méně 

Vaše nejčastější dotazy

iPhone se mi rychle vybíjí, hlavně v zimě nebo se samovolně restartuje

Rychlé vybíjení iPhone mohou ovlivnit i venkovní teploty. Teploty pod 0°C mají negativní vliv na baterii – snižují její kapacitu. Pokud se vám telefon samovolně restartuje, možnou příčinou může být nedostatečný výkon pro funkčnost iPhone. V obou případech se může jednat o opotřebovanou baterii a bude ji potřeba vyměnit.

iPhone má špatný zvuk nebo se špatně/přerušovaně nabíjí

Pokud máte problémy se zvukem u iPhone, možnou příčinou může být znečištěné zařízení či reproduktor. Stejně tak tomu může být v případě, že se vám iPhone špatně nebo přerušovaně nabíjí. Na servise vám pomůžeme diagnostikou a bezpečným vyčištěním iPhonu.