Oprava iPhone
Poskytujeme opravy jako je výměna displeje iPhone nebo výměna baterie. Každý iPhone projde pečlivou diagnostikou, následně proběhne nacenění a servis. To vše za použití originálních náhradních dílů.
Které modely opravujeme?
Opravujeme následující zařízení iPhone. Pro opravu staršího zařízení nás prosím kontaktujte
iPhone 6 / 6 Plus, 6S / 6S Plus
iPhone SE (2.generace) / SE (3.generace)
iPhone 7 / 7 Plus
iPhone 8 / 8 Plus
iPhone X
iPhone XS / XS Max
iPhone XR
iPhone 11 / 11 Pro / 11 Pro Max
iPhone 12 / 12 Pro / 12 Pro Max / 12 Mini
iPhone 13 / 13 Pro / 13 Pro Max / 13 Mini
iPhone 14 / 14 Pro / 14 Pro Max / 14 Plus
iPhone 15 / 15 Plus / 15 Pro / 15 Pro Max
Výměna baterie
Dodej svému iPhone opět energii na celý den s novou baterií. Pokud máš problémy s rychlým vybíjením nebo kolísáním hladiny baterie, zastav se v našem servisu na výměnu.
Výměna
displeje iPhone
Máš problém s displejem? Svěř ho do rukou našich certifikovaných techniků, kteří provedou výměnu displeje u tvého IPhone do 1 hodiny.
Diagnostika
Během 15 minut napojíme zařízení na Apple server, zkontrolujeme kapacitu a počty cyklů baterie, audio testem ověříme funkci reproduktorů a mikrofonu a reproduktory včetně konektorů vyčistíme. Dále provedeme test funkčnosti běžných atributů
Jak vyřeším servis?
Osobně
na prodejně
Preferuješ osobní kontakt a máš náš servis v blízkosti? Přines osobně svůj Apple iPhone, iPad, MacBook, Watch nebo příslušenství k opravě přímo do našeho autorizovaného Apple servisu. Náš certifikovaný technik ho od tebe převezme a upřesní ti veškeré informace o provedení opravy. Pokud na prodejně nechceš čekat, rezervuj si čas u technika předem.
Online přes
Zásilkovnu
Chceš vyřešit servis rychle a bezkontaktně? Zašli své Apple zařízení k nám do autorizovaného Apple servisu prostřednictvím Zásilkovny zdarma. Stačí vyplnit online servisní formulář a zařízení zaslat dle pokynů níže.
Jak postupovat?
Vyplň informace o závadě včetně kontaktních údajů do našeho formuláře a vyber podací místo Zásilkovny.
Po odeslání formuláře obdržíš e-mail o shrnutí objednávky a ID číslo pro tvou zásilku, které si uschovej.
Zabal Apple zařízení i s příslušenstvím, které se závadou přímo souvisí a na balík napiš “SERVIS” pro naši lepší orientaci. Adresu na balíček psát nemusíš, štítek připraví v Zásilkovně.
Dones balíček na zvolené podací místo Zásilkovny a nahlas zde ID číslo zásilky.
Po přijetí zásilky bude zařízení prohlédnuto certifikovaným technikem, který tě bude o dalším postupu kontaktovat.
Vyplnit formulář ›
Zaslání
poštou
Preferuješ-li servis na dálku, pošli své Apple zařízení na náš autorizovaný Apple servis poštou. Jakmile jej obdržíme, náš certifikovaný technik jej prohlédne a ozve se ti s informacemi o závadě a dalším postupu opravy.
Jak odeslat zařízení?
Vyplň informace o závadě včetně kontaktních údajů do tohoto formuláře.
Zabal Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí.
K zásilce přilož vyplněný formulář a kopii dokladu o koupi.
Balíček odešli na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum - Servis, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21.
Své zařízení k nám můžeš zaslat také kurýrem. Služba je zpoplatněna. Vyzvednutí zařízení k opravě objednáš telefonicky na čísle +420 226 201 669 nebo e-mailem na [email protected].
Vyplnit formulář ›Naše servisy
Vaše nejčastější dotazy
iPhone se mi rychle vybíjí, hlavně v zimě nebo se samovolně restartuje
iPhone má špatný zvuk nebo se špatně/přerušovaně nabíjí