Výměna baterie u iPhone
Baterie vašeho iPhonu se vybíjí podezřele rychle nebo její hladina zvláštně kolísá? Každá baterie má jen omezený počet
životních cyklů, jakmile je vyčerpá, je nutné ji vyměnit. Výměnu baterie u vašeho Apple iPhone provádíme na počkání,
a to už do 1 hodiny od započetí opravy. Svěřte nám své Apple zařízení i vy.
Co dělat před výměnou
Zkus svůj iPhone vrátit do továrního nastavení, kolísání baterie mohou způsobit aplikace třetích stran. Pokud se baterie stále chová nestandardně, přistup k dalšímu bodu.
- Než svůj iPhone doneseš do servisu, zálohuj si všechna data.
- Vypni funkci Find My Phone.
- V nastavení baterie zkontroluj, zdali neexistuje aplikace, která baterii nadměrně využívá. V případě, že ano, je vhodné ji ukončit.
Jak probíhá výměna baterie u iPhone?
- Náš certifikovaný technik zařízení prohlédne, otevře a baterii za použití specializovaných nástrojů v nevodivém ESD prostředí odpojí. Je-li oprava provedena mimo toto prostředí, časem může dojít ke zkratu a dalšímu poškození zařízení.
- Následně tuto baterii vymění za novou originální baterii Apple a přidá adhezivní těsnění.
- Po opravě následují testy funkčnosti, kdy technik baterii tvého iPhone nabije alespoň na úroveň 20 % a otestuje její výdrž.
Na co si dát pozor
Baterii iPhone se nikdy nepokoušej vyměňovat sám, neautorizovaným zásahem můžeš přijít o záruku a znemožnit opravu v autorizovaném servisu.
Máš-li podezření na nafukující se baterii ve svém iPhone, telefon v žádném případě nenabíjej a co nejdříve navštiv autorizovaný Apple servis.
Při výměně baterie v iPhone používáme výhradně nástroje schválené společností Apple a originální náhradní díly. Své zařízení nesvěřuj neautorizovanému servisu, neoriginální díly používané v těchto servisech se mohou během následné autorizované opravy poničit a znemožnit tak pokračování v opravě. V takovém případě můžeš být vyzván k uhrazení částky za výměnu neoriginálního dílu nebo bude zařízení vráceno bez opravy. Zásahem neautorizovaného servisu také ztrácíš nárok na zákonnou záruku.
Jak vyřeším servis?
Osobně
na prodejně
Preferuješ osobní kontakt a máš náš servis v blízkosti? Přines osobně svůj Apple iPhone, iPad, MacBook, Watch nebo příslušenství k opravě přímo do našeho autorizovaného Apple servisu. Náš certifikovaný technik ho od tebe převezme a upřesní ti veškeré informace o provedení opravy. Pokud na prodejně nechceš čekat, rezervuj si čas u technika předem.
Online přes
Zásilkovnu
Chceš vyřešit servis rychle a bezkontaktně? Zašli své Apple zařízení k nám do autorizovaného Apple servisu prostřednictvím Zásilkovny zdarma. Stačí vyplnit online servisní formulář a zařízení zaslat dle pokynů níže.
Jak postupovat?
Vyplň informace o závadě včetně kontaktních údajů do našeho formuláře a vyber podací místo Zásilkovny.
Po odeslání formuláře obdržíš e-mail o shrnutí objednávky a ID číslo pro tvou zásilku, které si uschovej.
Zabal Apple zařízení i s příslušenstvím, které se závadou přímo souvisí a na balík napiš “SERVIS” pro naši lepší orientaci. Adresu na balíček psát nemusíš, štítek připraví v Zásilkovně.
Dones balíček na zvolené podací místo Zásilkovny a nahlas zde ID číslo zásilky.
Po přijetí zásilky bude zařízení prohlédnuto certifikovaným technikem, který tě bude o dalším postupu kontaktovat.
Vyplnit formulář ›
Zaslání
poštou
Preferuješ-li servis na dálku, pošli své Apple zařízení na náš autorizovaný Apple servis poštou. Jakmile jej obdržíme, náš certifikovaný technik jej prohlédne a ozve se ti s informacemi o závadě a dalším postupu opravy.
Jak odeslat zařízení?
Vyplň informace o závadě včetně kontaktních údajů do tohoto formuláře.
Zabal Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí.
K zásilce přilož vyplněný formulář a kopii dokladu o koupi.
Balíček odešli na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum - Servis, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21.
Své zařízení k nám můžeš zaslat také kurýrem. Služba je zpoplatněna. Vyzvednutí zařízení k opravě objednáš telefonicky na čísle +420 226 201 669 nebo e-mailem na [email protected].
Vyplnit formulář ›