Výměna baterie u iPhone

Baterie vašeho iPhonu se vybíjí podezřele rychle nebo její hladina zvláštně kolísá? Každá baterie má jen omezený počet
životních cyklů, jakmile je vyčerpá, je nutné ji vyměnit. Výměnu baterie u vašeho Apple iPhone provádíme na počkání,
a to už do 1 hodiny od započetí opravy. Svěřte nám své Apple zařízení i vy.

Co dělat před výměnou?

Zkuste svůj iPhone vrátit do továrního nastavení, kolísání baterie mohou způsobit aplikace třetích stran. Pokud se baterie stále chová nestandardně, přistupte k dalšímu bodu.

  • Než svůj iPhone donesete na servis, zálohujte si všechna data.
  • Vypněte funkci Find My Phone.

Jak probíhá výměna baterie u iPhone?

  • Náš technik zařízení prohlédne, otevře a baterii za použití specializovaných nástrojů v nevodivém ESD prostředí odpojí. Je-li oprava provedena mimo toto prostředí, časem může dojít ke zkratu a dalšímu poškození zařízení.
  • Následně tuto baterii vymění za novou originální baterii Apple a přidá adhezivní těsnění.
  • Po opravě následují testy funkčnosti, kdy technik baterii vašeho iPhone nabije alespoň na úroveň 20 % a otestuje její výdrž.

Jak vyřeším opravu iPhonu?

Osobně
na prodejně
Máte v blízkosti naši prodejnu? Opravu vašeho iPhone vyřešíte i tam. Vyberte si jedno z našich servisních míst a naši servisní technici se o vaše zařízení postarají. Rezervujte si technika na vybrané prodejně a nebude muset čekat.
Naše servisy ›
Online přes
Zásilkovnu
Servis vašeho zařízení můžete vyřešit i online a prostřednictvím Zásilkovny nám jej zaslat. Vyplňte tento formulář a zařízení nám zašlete přes Zásilkovnu s podacím kódem, který vám zašleme v potvrzovacím e-mailu.

Jak postupovat?

Zjistit více 
  • Vyplňte informace o závadě a své kontaktní údaje do našeho formuláře a vyberte podací místo Zásilkovny.
  • Po odeslání formuláře obdržíte e-mailem shrnutí vaší objednávky a ID číslo pro vaši zásilku, které si uschovejte.
  • Zabalte své Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí, a na balík napište “SERVIS” pro naši lepší orientaci. Adresu na balíček psát nemusíte, štítek připraví v Zásilkovně.
  • Doneste balíček na vámi zvolené podací místo Zásilkovny a nahlaste zde ID číslo vaší zásilky.
  • Po přijetí zásilky bude zařízení prohlédnuto technikem, který vás bude o dalším postupu kontaktovat.
Zjistit méně 
Zaslání
poštou
V případě, že chcete vyřešit servis na dálku, můžete zařízení zaslat poštou. Vyplňte formulář, odešlete balíček a jakmile náš technik zařízení prohlédne, kontaktuje vás o dalším postupu.

Jak odeslat zařízení?

Zjistit více 
  • Vyplňte informace o závadě a své kontaktní údaje do tohoto formuláře.
  • Zabalte své Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí.
  • K zásilce přiložte vyplněný formulář a kopii dokladu o koupi.
  • Balíček odešlete na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum - Servis, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21.
  • Po přijetí zásilky bude zařízení prohlédnuto technikem, který vás bude o dalším postupu kontaktovat.
Zjistit méně 

Na co si dát pozor?

Baterii vašeho iPhonu se nikdy nepokoušejte vyměňovat sami, neautorizovaným zásahem můžete přijít o záruku a znemožnit opravu v autorizovaném servisu.

Máte-li podezření na nafukující se baterii ve vašem iPhone, telefon v žádném případě nenabíjejte a co nejdříve navštivte autorizovaný Apple servis.

Při výměně baterie ve vašem iPhone používáme výhradně nástroje schválené společností Apple a originální náhradní díly. Své zařízení nesvěřujte neautorizovanému servisu, neoriginální díly používané v těchto servisech se mohou během následné autorizované opravy poničit a znemožnit tak pokračování v opravě. V takovém případě můžete být vyzváni k uhrazení částky za výměnu neoriginálního dílu nebo bude zařízení vráceno bez opravy. Zásahem neautorizovaného servisu také ztrácíte nárok na zákonnou záruku.