Výměna displeje u iPhone

Displej vašeho iPhonu se chová nestandardně, problikává nebo je mechanicky poškozený? Svěřte jej do rukou našeho
autorizovaného servisu. Při opravě používáme výhradně nástroje a náhradní díly společnosti Apple. Výměnu displeje u vašeho
Apple iPhone navíc provádíme na počkání, a to už do 1 hodiny od započetí opravy. Svěřte nám své Apple zařízení i vy.

Co dělat před výměnou?

  • Než svůj iPhone donesete na servis, zálohujte si všechna data.
  • Vypněte funkci Find My Phone.

Jak probíhá výměna displeje u iPhone?

  • Náš technik zařízení prohlédne a za použití specializovaných nástrojů v nevodivém prostředí displej odpojí od těla iPhonu. Je-li oprava provedena mimo prostředí, časem může dojít ke zkratu a dalšímu poškození zařízení.
  • Následně nasadí nový originální displej Apple a přidá adhezivní těsnění pro zajištění voděodolnosti.
  • Po opravě následují testy a kalibrace dotykových vlastností vašeho displeje.

Pozor! Pokud je navíc poničené tělo vašeho iPhonu a tato deformace zasahuje do pole displeje, výměna může být zamítnuta z důvodu omezení vložení nového displeje a jeho kalibrace.

Jak vyřeším opravu iPhonu?

Osobně
na prodejně
Máte v blízkosti naši prodejnu? Opravu vašeho iPhone vyřešíte i tam. Vyberte si jedno z našich servisních míst a naši servisní technici se o vaše zařízení postarají. Rezervujte si technika na vybrané prodejně a nebude muset čekat.
Naše servisy ›
Online přes
Zásilkovnu
Servis vašeho zařízení můžete vyřešit i online a prostřednictvím Zásilkovny nám jej zaslat. Vyplňte tento formulář a zařízení nám zašlete přes Zásilkovnu s podacím kódem, který vám zašleme v potvrzovacím e-mailu.

Jak postupovat?

Zjistit více 
  • Vyplňte informace o závadě a své kontaktní údaje do našeho formuláře a vyberte podací místo Zásilkovny.
  • Po odeslání formuláře obdržíte e-mailem shrnutí vaší objednávky a ID číslo pro vaši zásilku, které si uschovejte.
  • Zabalte své Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí, a na balík napište “SERVIS” pro naši lepší orientaci. Adresu na balíček psát nemusíte, štítek připraví v Zásilkovně.
  • Doneste balíček na vámi zvolené podací místo Zásilkovny a nahlaste zde ID číslo vaší zásilky.
  • Po přijetí zásilky bude zařízení prohlédnuto technikem, který vás bude o dalším postupu kontaktovat.
Zjistit méně 
Zaslání
poštou
V případě, že chcete vyřešit servis na dálku, můžete zařízení zaslat poštou. Vyplňte formulář, odešlete balíček a jakmile náš technik zařízení prohlédne, kontaktuje vás o dalším postupu.

Jak odeslat zařízení?

Zjistit více 
  • Vyplňte informace o závadě a své kontaktní údaje do tohoto formuláře.
  • Zabalte své Apple zařízení a příslušenství, které se závadou přímo souvisí.
  • K zásilce přiložte vyplněný formulář a kopii dokladu o koupi.
  • Balíček odešlete na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum - Servis, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21.
  • Po přijetí zásilky bude zařízení prohlédnuto technikem, který vás bude o dalším postupu kontaktovat.
Zjistit méně 

Na co si dát pozor?

Ochranné sklo ani fólii nesundávejte, pokud je displej mechanicky poškozen. Pokud je poničena i zadní část telefonu, je nutné provést SWAP zařízení, tedy výměnu celého telefonu.

Displej u vašeho iPhonu se nikdy nepokoušejte vyměnit sami, neautorizovaným zásahem můžete přijít o záruku a znemožnit opravu v autorizovaném servisu.

Při výměně displeje vašeho iPhonu používáme výhradně nástroje schválené společností Apple. Své zařízení nesvěřujte neautorizovanému servisu, neoriginální díly používané v těchto servisech se mohou během následné autorizované opravy poničit a znemožnit tak pokračování v opravě. V takovém případě můžete být vyzváni k uhrazení částky za výměnu neoriginálního dílu nebo bude zařízení vráceno bez opravy. Zásahem neautorizovaného servisu také ztrácíte nárok na zákonnou záruku.