Rozšířená záruka a odcizení
s Prodlouženou zárukou
FlexZáruka PREMIUM
Představujeme ti FlexZáruku PREMIUM, ideální kombinaci Rozšířené a Prodloužené záruky. Nejen, že ochrání tvé zařízení před náhodným poškozením v rámci nečekaných situací nebo odcizení zařízení, ale také prodlouží standardní odpovědnost za vady pro případné budoucí poruchy.
Jaká poškození kryje Rozšířená záruka
v kombinaci s Prodlouženou zárukou?
• Mechanické poškození zabraňující funkčnosti a používání zařízení, které není kryto zárukou od výrobce.
• Poškození způsobené pádem či nárazem.
• Zasažení zařízení tekutinou.
• Krádež zařízení v rámci zemí EU.
Proč si vybrat kombinaci Rozšířené a Prodloužené záruky?
Bez podpisu smlouvy.
Ochrana zařízení nad rámec odpovědnosti za vady od výrobce až na 2 roky.
Prodloužení standardní odpovědnosti za vady až na 4 roky.
Chrání zařízení 24 hodin denně.
Sjednat si ji mohou jak soukromé, tak právnické osoby a podnikatelé.
Lze zakoupit i na servisované produkty v rámci Exchange programu.
Jak si kombinaci Rozšířené a Prodloužené záruky pořídit?
1. Vyber si produkt
Vyber si produkt, který si chceš zakoupit a vlož ho do košíku.
2. Zvol si záruku
V 1. kroku košíku vyber jednu z variant FlexZáruky PREMIUM a zvol délku požadované služby.
3. Pokračuj k dokončení objednávky
Zvolená služba bude aktivní od následujícího dne po dokončení nákupu.
Rezervace s vyzvednutím na prodejně
Vyber si produkt na našem e-shopu, zarezervuj si ho na jedné z našich prodejen a při vyzvednutí požádej o dokoupení FlexZáruky PREMIUM.
Při nákupu na prodejně
Navštiv rovnou jednu z našich prodejen a k vybranému produktu požaduj FlexZáruku PREMIUM.
Nejčastější dotazy
Jaká poškození kryje Rozšířená záruka?
Rozšířená záruka kryje mechanická poškození zařízení, která zabraňují funkčnosti a řádnému užívání. Stejně tak kryje případy odcizení, pokud máš přístroj u sebe či při vloupání do objektu v rámci zemí EU. Záruka však nekryje běžná opotřebení, jako jsou oděrky, poškrábání či jiná poškození, která nebrání samotné funkčnosti zařízení, a zároveň nekryje odcizení z automobilu či prostou ztrátu přístroje.
Od kdy záruka platí?
Rozšířená záruka platí bez ohledu na formu zvolené úhrady vždy ode dne následujícího (tj. od půlnoci) po koupi zboží se zárukou.
Je možné záruku dokoupit později?
Ano, rozšířenou záruku lze dokoupit do 14 dnů od zakoupení produktu, ke kterému se vztahuje.
Kolik záruka stojí?
Konkrétní cena záruky je vždy uvedena u každého produktu zvlášť. Po vložení produktu do košíku, uvidíš záruky i přímo u něj.
Lze průběžně měnit délku trvání záruky?
Období délky trvání záruky změnit nelze, proto doporučujeme při sjednání raději zvolit záruku s delší dobou platnosti.
Jak nárokovat škodu a co je k tomu potřeba?
Škodu lze oznámit buď osobně na některé z našich prodejen nebo zaslat zboží poštou či přepravní službou s popisem závady a vzniku události na oddělení záruk naší společnosti. Škodu je potřeba nahlásit do 5 dnů od události. V případě záruky hrazené v měsíčních platbách je nutné při uplatnění škody splatit všechny budoucí platby uvedené v platebním kalendáři. Pro doložení́ škody z důvodu odcizení je nezbytné́ mít zaprotokolované́ šetření́ státní́ policií příslušné země̌, ve které k odcizení došlo. Po nahlášení události zákazník obdrží e-mailem výzvu k úhradě zbylých plateb.
Kolikrát mohu uplatnit škodu v průběhu trvání záruky?
Konkrétní počty událostí u jednotlivých typů záruk nalezneš zde, nicméně lhůta mezi uplatněním jednotlivých událostí musí být minimálně 90 dnů. V případě uznání nároku na škodu z odcizení je událost brána jako poslední možná.
Jak probíhá a jak dlouho trvá oprava?
Po obdržení poškozeného zařízení či nahlášení odcizení provedeme posouzení vzniklé závady či škody a sepíšeme protokol o přijetí. V případě poškození odešleme přístroj do našeho autorizovaného servisu. Po dobu opravy je možno si na prodejně zapůjčit bez poplatku náhradní zařízení za vratnou kauci. Oprava je provedena nejdéle do 60 dní, při překročení této lhůty je vyplacena časová cena. V případě uznání nároku na škodu z odcizení je vždy vyplácena časová cena.
Jaká je spoluúčast a z čeho se počítá?
První oprava je u nás vždy bez spoluúčasti. U dalších se spoluúčast uplatňuje buďto minimální hodnotou nebo procentem z ceny opravy u poškození a pevně stanovenou cenou u odcizení.
Kompletní podmínky FlexZáruky PREMIUM ZDE.