Jak fungují prodejny?

  • Prodejny slouží jako výdejní místa pro objednávky / rezervace z e-shopu a Autorizovaný Apple servis. Svou objednávku si tak můžeš vyzvednout při osobní návštěvě prodejny.
  • Pro výdej objednávek, vyčkej na potvrzovací SMS nebo zavolej na nejbližší prodejnu.
  • Pokud je zboží skladem na prodejně, můžeš si vytvořit objednávku telefonicky cestou na prodejnu a než dorazíš, bude pro tebe objednávka připravena.

Zavolej na svou nejbližší prodejnu https://www.iwant.cz/Prodejny

Autorizovaný Apple servis

  • Náš servis funguje bez omezení. Některé servisní úkony provádíme na počkání.
  • Výměna baterie u iPhone či oprava displeje u některého zařízení zabere zpravidla do 1 hodiny od započetí opravy.

Rezervuj si technika https://www.iwant.cz/Servis

Osobní odběr - Sklad Zličín

  • Na Centrálním skladě si můžeš vyzvednout cokoliv z našeho e-shopu.
  • Výhodou je, že téměř všechno nabízené zboží zde máme v dostatečném množství skladem.
  • Po dokončení objednávky je pro vás v rámci otevírací doby Po – Ne od 9:00 do 17:00 připraveno nejpozději do 60 minut.
  • Pro urychlení celého procesu je možné hradit pouze vybranými formami online plateb, aby následné odbavení bylo maximálně rychlé, nelze platit na místě hotovostí.
  • Na centrálním skladě můžete platit platební kartou.

Doprava https://www.iwant.cz/Doprava

Doprava - Liftago

  • Produkty skladem doručíme do 60 minut.
  • Liftago doprava funguje pouze v Praze.

Veškeré formy dopravy najdeš zde https://www.iwant.cz/Doprava

Co je okamžitá platba?

  • Po přijetí objednávky zašleme Zálohový list s údaji pro provedení standardního bankovního převodu - okamžité platby a QR kódem pro snadné a rychlé zadání do vašeho internetového nebo mobilního bankovnictví.
  • Okamžitou platbu identifikujeme do 5 min od odeslání z bankovního účtu.
  • Následně obdržíš potvrzení (do 10 minut) od přijetí platby a uvolníme objednávku k expedici.
  • O průběhu vyřizování objednávky obdržíš informaci e-mailem.
  • Veškeré informace nalezneš v Můj účet / Objednávky.
  • Při platbě vyber bankovnictví typ platby „okamžitá platba“, která je zdarma či za 1 Kč, pozor: nejedná se o typ „Expresní platba“, která je zpravidla zpoplatněna dle ceníku vaší banky a není zdarma!

Výkup použitých zařízení

  • Své starší zařízení můžeš prodat během 15 minut z pohodlí domova nebo můžeš navštívit nejbližší prodejnu iWant.

Online kalkulačka https://www.iwant.cz/Vykupy

Studentské slevy

  • Využít můžeš až 8 % slevy na nákup iPadu nebo Macu.

Kompletní nabídky slev najdeš zde https://www.iwant.cz/Slevy-pro-studenty-ucitele

Reklamace

  • Osobně na prodejně.
  • Online z pohodlí domova.

Reklamovat https://www.iwant.cz/Reklamace

Vrácení zboží do 14 dnů / výměna zboží do 14 dnů

  • Uveď zařízení do továrního nastavení.
  • Vyplň odstoupení od smlouvy a přilož fakturu.
  • Zařízení zabal a odešli na adresu: Smarty CZ, reklamační oddělení, Olivova 2096/4, 110 00, Praha 1.

Jak vrátit zařízení https://www.iwant.cz/Reklamace

Nákup na splátky

  • Spolupracujeme se dvěmi splátkovými společnostmi.
  • Vyber si, která ti vyhovuje nejvíc.

Splátkový prodej https://www.iwant.cz/Splatkovy-prodej

Veškeré formy dopravy najdeš zde https://www.iwant.cz/Doprava