Výměna zadní části u iPhonu 12

Šetři peníze i přírodu

iPhone řady 12 s sebou přinesl mnoho novinek. Jedna novinka, kterou se nebojíme nazvat revoluční, se týká i servisu těchto telefonů. iPhone 12, 12 mini, 12 Pro a 12 Pro Max jsou totiž vůbec prvními telefony společnosti Apple, u kterých je k dispozici možnost výměny zadní části zařízení!

Až doteď, v případě poškození zadní části krytu (skla, rámečku), byla jedinou možností opravy výměna celého zařízení za zvýhodněnou cenu v rámci Exchange programu. Nyní ale mohou naši certifikovaní technici provést výměnu pouze zadní části. Zadní část je díl, který se skládá ze zadního krytu, který je osazený základní deskou, baterií, mechanickými tlačítky, napájecím konektorem a TrueDepth kamerou. Na zadní část se pak z původního telefonu přesadí displej a zadní kamera. Možnost výměny zadního krytu se tedy nabízí i v případě pozáruční opravy vadného Face ID, vadné základní desky, tlačítek, či poškozeného konektoru. Všechny tyto opravy byly doteď možné pouze výměnou v rámci Exchange programu.

Tento krok je pozitivní jak pro přírodu, tak samozřejmě pro zákazníky. Díky možnosti vyměnit zadní část telefonu vyprodukujeme podstatně menší množství elektroodpadu ročně. Pro zákazníky je navíc tato oprava cenově dostupnější.

Proč si pořídit k nákupu nového zařízení rozšířenou záruku?

Při nákupu Apple zařízení nabízíme možnost dokoupit tzv. rozšířenou záruku. O co jde? Na rozdíl od prodloužené záruky, která záruku prodlouží i po skončení zákonné dvouleté záruky pro spotřebitele, rozšířená záruka je pojistkou i v případě mechanického poškození. To zahrnuje tedy i nečekané události jako pád zařízení, vytopení, prasknutí displeje apod. Není třeba se bát žádného složitého papírování. Naši rozšířenou záruku lze zakoupit při nákupu nového zařízení. Případnou událost lze řešit přímo s našimi servisními techniky, kteří přijmou zařízení do servisu, následně celou událost zdokumentují a vykomunikují vyřízení záruky s kompetentním oddělením záruk a reklamací.

Obzvlášť se pak rozšířená záruka vyplatí u těch zařízení, která se dají opravit pouze v rámci Exchange programu. To jsou konkrétně iPady a Apple Watch. Tato zařízení mají takovou konstrukci, že jejich rozdělání a následné složení je velice obtížné, a z důvodu zachování kvality produktu Apple provádí opravu pouze výměnou celé jednotky. Například prasklý displej u hodinek tedy není levnou záležitostí a v takovém případě ocení rozšířenou záruku opravdu každý.