Zpátky do školy. A stylově. Slevy na Macy, iPady a Beats. Vybírejte zde

Autorizovaný Apple servis

10 + 1 servisních míst

Nabízíme autorizovaný Apple servis zařízení iPhone, iPad, Macbook, Watch a příslušenství. Zákazníkům našeho Apple servisu věnujeme maximální péči a opravy vybraných závad provádíme na místě. Všechna naše Apple servisní místa jsou certifikována jako autorizovaný poskytovatel servisu - Apple Authorized Service Provider (AASP).

Autorizovaný Apple servis

10 + 1 servisních míst

Nabízíme autorizovaný Apple servis zařízení iPhone, iPad, Macbook, Watch a příslušenství. Svým zákazníkům věnujeme maximální péči a opravy vybraných závad provádíme na místě.

Rezervujte si technika

Rezervovat ›

Co opravujeme?

Zjistit více ›

Naše servisy

Zjistit více ›

Proč si vybrat nás?

  • Originální díly Apple
  • Servis na splátky vyřízené do 20 minut
  • Podrobné informace o opravě
  • Opravy na počkání

Servis na místě

  • Diagnostika a údržba zařízení
  • Záloha dat
  • Výměna baterie
  • Výměna LCD displeje

Co opravujeme?

Provádíme opravy vybraných modelů iPhone, iPad, iPod, Mac i MacBook, Apple Watch, prémiových sluchátek Beats a originálního Apple příslušenství. Zkontrolujte si, zda opravujeme i vaše zařízení.

iPhone
iPad
iPod
Mac
MacBook
Apple Watch
Sluchátka Beats
Originální příslušenství

Naše servisy

Naši zákazníci o nás napsali

Pavel E.

“iWant mi po dobu opravy mého MacBooku zapůjčil náhradní model, abych mohl pokračovat ve své práci. Můj přístroj mi potom vrátili mnohem dříve, než jsem čekal.”

Kamila B.

“Vstřícnost, ochota, rychlost! Dokonalost zlepšíte jen těžko. Zůstaňte, jací jste, ať vás mohou ostatní servisy, které jsem navštívila, brát jako vzor.”

Tomáš S.

“Nevím, co by mohlo být lepší. Obsluha prodejny byla příjemná a profesionální, servis byl vyřízen mnohem rychleji, než uváděl původní odhad, a můj iPhone byl opraven dle očekávání. Mockrát děkuji.”

Nejčastěji kladené dotazy

1. Proč bych měl/a dát přednost autorizovanému servisu před tím neautorizovaným?

Opravy zařízení mimo autorizované servisy mívají zpravidla za následek předčasné ukončení zákonné záruky z důvodu neodborného zásahu a závažného poškození zařízení.

2. Co mám udělat před návštěvou autorizovaného servisu iWant?

Doporučujeme provést zálohu zařízení, odhlásit Apple ID, vypnout funkci Find My Phone a v nejlepším případě uvést zařízení do továrního nastavení.

Návod na vypnutí Find My iPhone

3. Co mám mít s sebou, až ponesu zařízení na servis?

Kromě zařízení samotného přineste také kopii dokladu o koupi a případně příslušenství, které má přímou souvislost se závadou.

4. Mohu zařízení odeslat poštou?

Zařízení můžete přinést na jedno z našich servisních míst nebo jej odeslat poštou na centrálu servisu na adrese Politických vězňů 13, Praha 1, 110 00.

5. Jak dlouho budu čekat při opravě na místě?

Výměna baterie či LCD displeje trvá zpravidla do 1 hodiny od započetí opravy. Přesný čas vám sdělí technik na příslušném servisním místě.

6. Jak servis probíhá a kdy bude zařízení opraveno?

Certifikovaný technik s vámi nejprve provede konzultaci, poté sdělí pravděpodobnou závadu, odhadovanou dobu opravy a cenu. Doba opravy se může lišit v závislosti na závažnosti závady. O dokončení opravy vás budeme informovat prostřednictvím SMS a e-mailu.

Pozn.: Důrazně nedoporučujeme provádět nekvalifikované opravy, mohlo by dojít k poškození zařízení a ohrožení doby záruky.

7. Jaký je rozdíl mezi záruční a nezáruční opravou?

Záruční oprava je oprava závady, kterou výrobce uznává v záručních podmínkách. Naproti tomu nezáruční oprava je jakákoli jiná oprava, kterou výrobce v záručních podmínkách neuznává, a je tak zpoplatněna dle platného ceníku.

Veškeré servisní podmínky naleznete ZDE.
iPhone Nový Mac iPad Nový Watch Nový Audio - Video Příslušenství Smart Selection+ Oblíbené Porovnávač
Servis Výkupy Záruky Splátkový prodej Semináře Prodejny Pro firmy Kontakt Výdejní místa Doprava a balné Možnosti platby Slovník